Zlicytuj kolekcję Mariusza Przybylskiego

Od dzisiaj można zlicytować kolekcję Mariusza Przybylskiego zaprojektowaną w ramach drugiej edycji wyjątkowej akcji ?Adam - Mężczyźni Kontra Rak Piersi? Wielka Kampania Życia marki Avon, która ma na celu włączenie mężczyzn w walkę z rakiem piersi.

Niepowtarzalne wzory, starannie dobrane wykończenia, tkaniny o najwyższej jakości: włoskie wełny, kaszmiry, bawełna i skóry oraz indywidualne podejście projektanta do każdego projektu czyni kolekcję Mariusza Przybylskiego atrakcyjną. To 30 sztuk wyjątkowych kreacji , które od dzisiaj można licytować na stronie www.wielkakampaniazycia.pl .  Każdy, zarówno mężczyzna jak i kobieta, znajdzie w niej dla siebie odpowiedni element garderoby.

Jest m.in. garnitur z jedwabiu wyszywany ręcznie cyrkoniami, garnitur z wełny, kurtka i spodnie z wełny tłoczonej, płaszcz z kaszmiru, spodnie z wełny wyszywane ręcznie cyrkoniami i wiele innych.

Dochód z licytacji w całości zostanie przekazany na działania prowadzone przez Wielką Kampanię Życia.

Akcja "Adam - Mężczyźni Kontra Rak Piersi" ma uświadomić mężczyznom, jak ważna jest ich rola w życiu każdej kobiety, jak potrzebna jest ich troska i zaangażowanie. Projekt ma na celu inspirowanie mężczyzn do zmiany postaw i zmotywowanie ich do wzięcia odpowiedzialności za zdrowie drugiej osoby. Ma zachęcić do działania, zabrania głosu w słusznej sprawie oraz zaangażowania się w profilaktykę walki z rakiem piersi. Akcja ma zwrócić uwagę na problem dotykający aż co piątą kobietę na świecie, co piątą matkę, żonę i córkę.

Od 1998 roku Avon Cosmetics Polska we współpracy ze Stowarzyszeniem "Amazonki" Warszawa Centrum prowadzi w naszym kraju działania profilaktyczne i edukacyjne w ramach Wielkiej Kampanii Życia - AVON Kontra Rak Piersi. Dzięki niej wzrasta świadomość konieczności systematycznej profilaktyki i coraz więcej kobiet decyduje się na regularne badania USG piersi.

Avon Cosmetics Polska dzięki programowi Wielka Kampania Życia - Avon Kontra Rak Piersi od 1998 roku przekazał na działania związane z edukacją i profilaktyką ponad 14 000 000 złotych. Pieniądze pochodzą ze sprzedaży produktów z logo Różowej Wstążki.

Więcej informacji na www. wielkakampaniazycia.pl

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.