Marni zaprojektuje kolekcję dla H&M!

Jeszcze nie ostygły sklepowe półki po kolekcji Versace dla H&M a już wiemy, kto będzie gwiazdą kolejnej współpracy z H&M...

Obstawiano, że kolejną gwiazdą limitowanej kolekcji z H&M będzie Tom Ford, a tu niespodzianka! Chyba jednak nikt nie jest rozczarowany, jako że Marni , marka oficjalnie już ogłoszona jako nowy partner H&M na pewno zaprojektuje kolekcję pełną ciekawych wzorów i kolorów. W sam raz na wiosnę.

Marni to marka, która trzyma się swoich ścieżek, wyznacza własne, zawsze radosne i eleganckie trendy w dziedzinie nadruków, kroju i sylwetki. Marni jest wciąż firmą rodzinną, choć wyrosła na międzynarodową luksusową markę z własnymi sklepami na całym świecie.

- Chciałam stworzyć typową garderobę Marni, zawierającą wszystkie nasze ulubione ubrania z typowymi nadrukami i materiałami w nowej interpretacji. Jak zawsze uwielbiam zestawienia nadruków i kolorów, mieszanki nowoczesnych grafik plemiennych i Bauhaus z dodatkiem sportowych elementów użytkowych - Consuelo Castiglioni, założycialka i dyrektor kreatywna.

Kolekcja Marni dla H&M odznacza się swobodą i eksperymentalnym charakterem, z których słynie marka. Zobaczymy tu więc desenie w ostrych kolorach do noszenia razem, warstwami , które będą zarówno ładnie do siebie pasowały, jak i ciekawie ze sobą kontrastowały. W kolekcji damskiej kolory są żywe, a nadruki śmiałe, inspirowane Afryką lub w formie barwnych bloków . Znajdziemy tu wielkie grochy, zygzaki i typowe dla Marni 'mazańce' . Sylwetki są typowe dla Marni - z pełnymi plisowanymi spódnicami, sukienkami, przykrótkimi spodniami i żakardowymi dzianinami . Wśród materiałów znajdziemy jedwab i bawełnianą popelinę . Kolekcja oferuje też biżuterię, buty, torebki i chusty dla pełnego wizerunku.

- Tu w H&M wszystkim podoba się ta kolekcja i wierzymy, że nasi klienci również ją pokochają. We wszystkim, co robi Marni czuć powiew nowoczesności, w zabawny i jednocześnie elegancki sposób łączy nadruki i akcesoria. Fantastycznie jest przyglądać się jak Consuelo Castiglioni koordynuje swoje projekty, dobiera nowe zestawienia wzorów i barw, a każdy element powstaje jako efekt niewiarygodnego kunsztu rzemiosła. Kolekcja pojawi się w sklepach w doskonałym momencie - jako śliczna zapowiedź wiosny - Margareta van den Bosch, Creative Advisor H&M .

Ubrania męskie są w kolorach i materiałach, które łagodzą charakterystyczny styl Marni, dając poczucie swobody. Nadruki są subtelne, cz ęsto tylko na podszewce lub jako kontrastowy detal koszuli. Sylwetka stanowi nowoczesną, swobodną wersję męskich klasyków.

Kolekcja, która będzie dostępna od 8 marca 2012 w około 260 sklepach na całym świecie, a także online, obejmuje zarówno odzież, jak i dodatki w cenach H&M , co oznacza, że każdy będzie miał szansę wejść do świata Marni.

Zobacz krótki film z przygotowania kolekcji:

 
Więcej o:
Copyright © Agora SA