• Link został skopiowany

Muji: japoński minimalizm na jesień

MUJI jest skrótem japońskiego określenia "Mujirushi" (bez marki) "Ryohin" (wysoka jakość). Przedmioty MUJI są więc anonimowe. Poza opakowaniem i metką cenową, nie zawierają żadnej informacji, która pozwalałaby na zidentyfikowanie marki. Przedmioty MUJI są proste, o neutralnej kolorystyce, a jednocześnie wyrafinowane. Praktyczne, funkcjonalne, uniwersalne i odpowiednie na każdą okazję i co ważne mają przystępne ceny.

MUJI narodziło się w Japonii w 1980 roku . Jest kwintesencją japońskiego stylu życia, kultury, wartości, stosunku do świata, w którym liczy się jakość, a nie marka, funkcja, a nie opakowanie, prostota, a nie dekoracje. Od ponad 30 lat MUJI przekonuje nas, że mniej znaczy więcej.

Prostota MUJI bierze się nie tylko z minimalizmu stylistycznego, lecz także z dobrowolnego zobowiązania do używania materiałów wielokrotnego użytku i efektywnych metod wytwarzania. Kolekcja MUJI składa się z wielu przedmiotów potrzebnych w codziennym życiu świadomego konsumenta, który zna swoją wartość i pragnie żyć zgodnie z wyznawanymi przez siebie zasadami. MUJI spełnia oczekiwania odbiorców, słucha opinii użytkowników i wykorzystuje ich doświadczenia.

Klasyka do pracy w jesiennej kolekcji marki SIMPLE >>

Niektórych urzeka wyrafinowanie produktów MUJI, inni odnajdują piękno w ich prostocie, doceniają umiarkowane ceny czy ekologiczne przesłanie. Są też tacy, którzy z produktami MUJI czują się po prostu dobrze i komfortowo - jak w domu.

Jesienna kolekcja MUJI

Propozycje MUJI nagle stały się trendy! Wszystko za sprawą hasła Normcore , które od jakiegoś czasu przewija się na łamach pism modowych oraz w serwisach lifestylowych. Proste ubrania typu niebieskie dżinsy, biała koszula, czarny sweter choć niczym się nie wyróżniają, to od jakiegoś czasu są gorącym trendem na światowych ulicach.

MUJI na jesień

Sprawdź, co jeszcze znajdziesz w nowej kolekcji MUJI >>

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

  • Link został skopiowany
Więcej o: