Kampania ma na celu nie tylko nagłośnienie problemu bezpańskich psów, ale także pokazanie, że do adopcji psa należy podchodzić z ogromną odpowiedzialnością.
Pierwsza okładka z pieskiem w roli głównej zainspirowana została japońską edycją "Vogue Beauty". Zdjęcie wykonała Agnieszka Potoczna. A piesek idealnie sprawdził się w roli modela.
Zdjęcie promujące akcję "Po psu ta moda" nawiązuje do słynnej fotografii Audrey Hepburn, które ukazało się na okładce amerykańskiego pisma "Harper's Bazaar" w 1956 roku. Zdjęcie wykonał Richard Avedon. A tak o czworonożnej modelce piszą organizatorzy akcji"
Wszystkie psy, które pojawią się na okładkach w momencie realizacji kampanii były rezydentami domów tymczasowych. Do tej pory wiele modeli znalazła już stałych opiekunów.
Kolejne okładki pojawiają się na stronie popsutamoda.pl oraz na fanpage'u akcji