brafitting
-
Izabela Sakutova, brafitterka gwiazd: "cycki to jest normalna sprawa i nie powinniśmy się bać ich dotykać"
Izabela Sakutova zajmuje się biustami Karoliny Szostak, Elżbiety Romanowskiej, Aleksandry Kisio, Darii Widawskiej oraz tysięcy Polek, którym opowiada o brafittingu i pokazuje, jak wygląda dobrze dobrany stanik. Od ośmiu lat organizuje kampanię Dotykam=Wygrywam, dzięki której zbiera fundusze na działania charytatywne, wspierając stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny oraz fundację Wsparcie na Starcie.
-
Jak dobrać biustonosz? To proste!
Wiesz, że 85% kobiet z całego świata ma źle dobrany rozmiar stanika? Ta liczba jest przerażająca, zwłaszcza ze względu na powikłania zdrowotne i estetyczne. Zmieńmy statystyki! Nauczmy się kupować odpowiednie biustonosze!
-
SONDAŻ: Wybierz najlepszą markę bielizny!
Wspólnie wybieramy najlepszą markę bielizny, która może poszczycić się szeroką rozmiarówką biustonoszy! Do wyboru 13 propozycji!
-
SONDAŻ: Wybierz najlepszą spośród 13 marek bielizny!
Z Waszą pomocą przeprowadzamy ranking najlepszych bieliźnianych marek, które mogą poszczycić się szeroką rozmiarówką biustonoszy. Wybierz najlepszą!
-
5 mitów o dobieraniu biustonosza
Zobacz najpopularniejsze błędne przekonania o dobieraniu stanika. Być może okaże się, że któryś mit cię nie ominął!
-
II edycja Kliniki Stanika - znajdź swój rozmiar!
Akcja Klinika Stanika trwa - zobacz gdzie możesz za darmo skorzystać z usług brafitterki, a jeśli nie masz pojęcia na czym polega inicjatywa, koniecznie zajrzyj!
-
Bieliźniany słownik: plunge
Specjalnie dla tych, które nie są specjalistkami w dziedzinie biustonoszy, a chciałyby wzbogacić swoją wiedzę o kilka przydatnych pojęć, przedstawiamy pierwszą część "Bieliźnianego słownika". Dzisiaj zajmujemy się słówkiem "plunge".
-
QUIZ: Co wiesz o biustonoszach?
Zastanawiałaś się kiedyś jak wygląda Twoja wiedza na temat górnej części bielizny? Wiesz jak ją dobierać i jakie są jej rodzaje?
-
Freya porozmawia z Twoim biustem
Najnowsza kampania Freya The Holy Fit powoduje, że masz ochotę szczerze uśmiechnąć się do swoich kompleksów. Wszystko za sprawą świetnej kampanii reklamowej i t-shirtów powstałych we współpracy z Laurą Lees - współtwórczynią kolekcji takich sklepów jak Topshop, Miss Selfridge i Asos