Matteo Bocelli i Oriola Marashi w świątecznej kampanii Guess. Tym razem marka zabiera nas w niesamowitą podróż po Włoszech!

Marka odzieżowa Guess przygotowała wyjątkową kampanię na święta 2023. Tym razem zabiera nas w rejs wzdłuż bajecznego wybrzeża Bagni Alpemare, w Forte dei Marmi we Włoszech. Na pokładzie - włoski piosenkarz Matteo Bocelli oraz pochodząca z Albanii modelka i piosenkarka, Oriola Marashi.

Zdjęcia do sesji odbyły się w willi Alpebella, która obecnie należy do rodziny Bocelli. Ten nadmorski pałac na toskańskim wybrzeżu był wcześniej własnością Oliviero Campariniego, który w złotych latach „Dolce Vita" przekształcił elegancką rezydencję w jednej z najsłynniejszych klubów nocnych we Włoszech. To wspaniałe, przesiąknięte nostalgią miejsce, gościło w swych progach mnóstwo gwiazd i celebrytów, w tym Paolę di Liège (królową Belgii), Domenico Modugno i Charliego Chaplina.

Fot. materiały prasowe

Najnowsza kampania, zrealizowana została według interpretacji słynnego ukraińskiego duetu fotografek - Vicoolyi i Saidy. Nadzór artystyczny sprawował GUESS Chief Creative Officer - Paul Marciano. Kolekcja przenosi nas do magicznego, pełnego blasku i przepychu świata VIP-ów. Możemy podejrzeć, jak ukrywają się przed słońcem w przepięknej włoskiej willi, wybierają się na wycieczkę stylowym kabrioletem i spędzają czas w otoczeniu prywatnych odrzutowców oraz luksusowych jachtów.

Od wielu lat mam bardzo bliskie relacje z rodziną Bocelli, dlatego możliwość zrealizowania kampanii w Villa Alpebella była dla mnie absolutnym zaszczytem

- mówi Paul Marciano.

Znam Matteo od kiedy był jeszcze dzieckiem i jestem zachwycony obserwując, jak daleko zaszedł, spełniając swoje marzenie o zdobyciu międzynarodowej sławy. To bardzo ekscytujący okres w jego karierze i cieszę się jego sukcesem. Matteo i Oriola są olśniewający, doskonale się uzupełniają, a Vicoolya i Saida świetnie uchwyciły silny, ikoniczny i nostalgiczny nastrój kolekcji. Dzięki swojej historii i pięknej scenerii - willa i miejscowość Forte dei Marmi były idealnym tłem do przedstawienia nowej kolekcji

- dodaje Marciano.

Fot. materiały prasowe

Nowa kampania doskonale oddaje wyrafinowany charakter kolekcji GUESS Holiday, obejmującej sukienki w kształcie klepsydry, eleganckie garnitury, spodnie, komplety i dodatki w niepowtarzalnym stylu retro, połączonym z nowoczesnym duchem GUESS. Czarno-białe zdjęcia przywołują romantyczną atmosferę Włoskiej Riwiery.

To jeden z najbardziej ekscytujących okresów mojego życia. Od wydania mojego debiutanckiego albumu, przez trasę koncertową i dzielenie się moją muzyką z fanami na całym świecie, po możliwość wystąpienia w kampanii GUESS. To dla mnie ogromny zaszczyt. Praca z całą ekipą GUESS była świetną zabawą, a sesja zdjęciowa w miejscu, które nazywam domem, sprawiła, że było to jeszcze bardziej wyjątkowe doświadczenie

- komentuje Matteo.

Fot. materiały prasowe

Zdjęcia z kampanii GUESS Holiday 2023 pojawią się w wiodących międzynarodowych magazynach o modzie i lifestyle, w sklepach GUESS i na oficjalnej stronie internetowej marki.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.