Nową kampanię stworzył Paul Marciano, Chief Creative Officer GUESS, Inc. Do współpracy zaproszono włoską fotografkę Nimę Benati, nominowaną do prestiżowej listy "Forbes 30 Under 30" w kategorii Sztuka i Kultura.
Chcieliśmy uchwycić jeden dzień z życia Georginy i zaglądając za kulisy, podejrzeć życie supergwiazdy, w wyrafinowanym stylu glamour
- mówi Paul Marciano. Kampania została zrealizowana w historycznym hotelu Santo Mauro w Madrycie, pochodzącym z XIX wieku. Wybór tej lokalizacji nawiązuje do luksusu i przepychu, które kojarzą się z Georginą. Na tle rajskich, prywatnych ogrodów ikrólewskich pokoi hotelowych, Georgina olśniewa jako współczesna "It Girl" o gwiazdorskiej osobowości i złotym sercu.
Guess fot. materiały prasowe
Georgina doskonale ucieleśnia ideał silnej, zmysłowej i pewnej siebie kobiety GUESS i Marciano by GUESS. Jej unikatowy styl najlepiej oddaje ducha najnowszej kolekcji, w której dominują nowe, luksusowe materiały i efektowne kroje. Kolekcja prezentuje szeroki wybór dodających pewności siebie garniturów, sukienek w kształcie klepsydry, a także dzianin i zestawów o błyszczących, aksamitnych fakturach i dopasowanych krojach. Jak sama komentuje:
Zaproszenie do nowej kampanii GUESS i Marciano by GUESS to dla mnie prawdziwy zaszczyt. Kocham tę markę i utożsamiam się z wartościami, które reprezentuje. Uwielbiam nosić ich kolekcje, ponieważ sprawiają, że czuję się pewna siebie i seksowna. Są wyjątkowo kobiece i ponadczasowe.
Zdjęcia z kampanii pojawią się w nadchodzących wydaniach czołowych, międzynarodowych magazynów modowych i lifestyle'owych, w sklepach detalicznych GUESS i Marciano by GUESS, na stronie guess.com, platformach społecznościowych marek oraz na zewnętrznych nośnikach reklamy.