Siła odrodzenia w nowej odsłonie kampanii marki Ania Kruk. Macierzyństwo niejedno ma imię

Właśnie wystartowała kolejna odsłona kampanii polskiej marki Ania Kruk. Po sile siostrzeństwa oraz miłości do samej siebie czas na macierzyństwo. A w roli głównej? Oczywiście klientki brandu.

#reborn to kolejny rozdział historii o różnorodności, którą od pewnego czasu marka Ania Kruk opowiada swoim klientom. Firma kolejny raz postanowiła zaprosić do współpracy swoje klientki. W poprzednich osłonach kampanii brand podkreślał już siłę siostrzeństwa, a także zwracał uwagę na to jak ważna jest samoakceptacja. Teraz przedstawiciele polskiej marki zwracają uwagę na macierzyństwo oraz to jak w każdym przypadku może być różne.

Nowa kampania Ania KrukNowa kampania Ania Kruk Mat. prasowe Ania Kruk / fot. Klaudia Kocielska

W kampanii wzięły udział cztery kobiety które, mimo że są w podobnym wieku, każda z nich podjęła zupełnie inną, a co najważniejsze własną drogę. Bohaterki przedstawiają swoje autentyczne historie. Niektóre mogą dziwić, a inne wzruszać, jednak warto podkreślić to, że żadna z nich nie powinna być oceniana przez pryzmat swoich wyborów.

 

Nazwa kampanii wybrana jest tutaj nieprzypadkowo. Reborn, czyli odrodzenie może być odbierane na kilka sposobów, m.in. jako przemianę, narodziny oraz świeżość. Marka Ania Kruk chce podkreślić, że każda z nas ma prawo do podejmowania własnych decyzji, jednak inni często mogą nie wiedzieć co za nimi stoi. Właśnie dlatego nie należy nikogo osądzać.

Nowa kampania Ania KrukNowa kampania Ania Kruk Mat. prasowe Ania Kruk / fot. Klaudia Kocielska

Zobacz też: najpiękniejsza biżuteria na wiosnę 2022.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.