FOCUS ON THE SHOES - wiosenno - letnia kolekcja polskiej marki. NESSI zachwyca nowymi modelami

FOCUS ON THE SHOES - nowa kampania polskiej marki NESSI skupia się na butach. Zobacz czym zaskoczy nas w sezonie wiosna - lato 2022.

FOCUS ON THE SHOES - nowa kampania polskiej marki NESSI wiosna - lato 2022 skupia się na butach. Minimalistyczne stylówki oraz betonowe wnętrze zarazem kontrastują i podkreślają jakość oraz kolory obuwia. Od wielu lat NESSI przywiązuje dużą wagę do jakości produktów. Każdy model jest produkowany w Polsce - od przygotowania projektu, przez opracowanie prototypu, aż po szycie. Powstają one w podwarszawskiej fabryce. Jest ona jedną z niewielu manufaktur obuwia, w których buty od podstaw są wykonywane ręcznie. Powstają one z wyselekcjonowanych włoskich skór licowych oraz zamszowych. Dzięki najwyższej jakości materiału oraz ręcznemu wykonaniu, NESSI oferuje buty dopracowane w każdym calu. Robert Sikora i Arkadiusz Alot - właściciele marki osobiście tego doglądają. 

Fot. NESSI

 W wiosenno - letniej kolekcji występują wszystkie kolory pastelowej tęczy. Była to odpowiedź na światowe trendy. Dzięki temu będą mogły trafić zarówno do młodszego, jak i starszego pokolenia. Flagowy projekt marki - mokasyny będziemy mogli dostać aż w 90 różnych kolorach. Jest to świetna propozycja na wiosnę. Ponadto pojawią się też sneakersy oraz częściowo odkryte botki. Na lato warto zdecydować się na sandały i klapki, które poza kolorem, wyróżniać będzie modna i nietuzinkowa podeszwa. Kolekcja jest dostępna w sklepie internetowym marki: nessi.com.pl oraz stacjonarnych sklepach partnerskich w całej Polski. 

Fot. NESSI

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.