LPP jest polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Przez trzydzieści lat prowadzi działalność w Polsce i za granicą, sprzedając kolekcje na 25 rynkach stacjonarnych, w tym w tak prestiżowych stolicach jak Londyn, Helsinki czy Tel Awiw. LPP zarządza pięcioma markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka posiada sieć ponad 2000 salonów sprzedaży o łącznej powierzchni przekraczającej 1,7 mln m2. W oparciu o globalną sieć zaopatrzenia polski producent odzieży dystrybuuje rocznie przeszło 259 mln sztuk odzieży na trzy kontynenty. LPP pełni też ważną rolę, tworząc miejsca pracy dla 27 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki.
Polska marka wydawała wczoraj oficjalne oświadczenie o zamknięcie wszystkich swoich salonów w Rosji. Wcześniej firma całkowicie wstrzymała transport towarów do Rosji jak i wszystkie inwestycje oraz plany rozwojowe, a także zamknęła sprzedaż internetową wszystkich swoich marek. Tym samym LPP zakończyło czynności operacyjne związane z wycofaniem się z rosyjskiego rynku.