O tym, że serce to symbol miłości, nie trzeba nikogo przekonywać. Marka Swarovski postanowiła pójść o krok dalej, łącząc je z łabędziem, który jednocześnie stanowi logo brandu. W kolekcji UNA dominuje kształt serce stworzony z połączenia ze sobą tych dwóch dostojnych ptaków.
Nowa kolekcja Swarovski Mat. prasowe Swarovski
Chciałam stworzyć coś niesamowitego. Coś, co byłoby odzwierciedleniem naszej miłości do najbliższych i nas samych.
- powiedziała Giovanna Engelbert, dyrektor kreatywny marki Swarovski. Linia ma przyciągać spojrzenia nie tylko dzięki oryginalnemu połączeniu ze sobą dwóch motywów symbolizujących miłość, ale także wielkość oferowanych produktów. Biżuterii z linii UNA daleko do minimalizmu. Pierwsze skrzypce grają tu efektowne zdobienia oraz rozmiar. W kolekcji znalazły się wisiorki, naszyjniki typu choker, kolczyki i bransoletki. Ceny produktów zaczynają się od 525 złotych i już są dostępne w sprzedaży stacjonarnie oraz online.
Zobacz też: najpiękniejsza biżuteria z wyprzedaży.