Różne oblicza kobiecości w nowej kampanii polskiej marki Bombshe

Bombshe postanowiło zaskoczyć kolekcją, którą zadedykowało swoim klientkom. Brand w tym sezonie postawił na różnorodność i inkluzywność w modzie, czym udowodnił kampanią "Kobiecość ma wiele twarzy".

W kolekcji brandu na sezon jesień-zimę 2021 pojawiły się ponadczasowe propozycje dla pań, które stawiają nie tylko na jakość, ale również proste nieprzekombinowane fasony. Minimalistyczne kroje to coś, na co od lat stawia Bombshe. Co ciekawe, produkty nie pojawiają się w jednym, a w kilku dropach. Premiery nowych produktów odbywają się w piątki.

Nowa kampania BombsheNowa kampania Bombshe Mat. prasowe Bombshe / Paweł Sierakowski

Czym Bombshe zaskoczy klientów? W najnowszej linii pojawią się nie tylko płaszcze i sukienki, ale również spódnice, spodnie i jeansy.  Projektanci brandu postawili na neutralne barwy takie jak m.in. brąz, beż i różne odcienie szarości. Dzięki temu można dopasować ubrania do wielu stylizacji bez konieczności wymieniania garderoby wraz z nadejściem nowych, zaskakujących trendów.

Zależy nam, aby w naszych projektach Kobiety czuły się sobą

- zdradziła Katarzyna Heider-Pryjma, założycielka marki. Od początku istnienia założyciele marki stawiali na produkty od lokalnych przedsiębiorców. Co ciekawe, zwrócono uwagę nie tylko na tkaniny. Guziki czy zamki, które wykorzystywane są przy produkcji, również pochodzą od polskich firm. W najnowszej kampanii brandu wzięły udział kobiety w różnych rozmiarach.  Firma chciała w ten sposób podkreślić, że każda z nas jest piękna.

Nowa kampania BombsheNowa kampania Bombshe Mat. prasowe Bombshe / Paweł Sierakowski

Zależało nam, aby pokazać, że typ urody, kolor włosów, rozmiar jaki nosimy nie definiują piękna jakie każda z nas nosi w sobie.

 - dodała współwłaścicielka Bombshe.

Zobacz też: najmodniejsze sukienki na zimę 2021/22.

Więcej o:
Copyright © Agora SA