#thisisTECHNONATURE: nowa kolekcja na sezon jesień-zima 2021/2022 marki BIMBA Y LOLA

Internet oszalał na punkcie BIMBA Y LOLA. W listopadzie marka otwiera pierwsze dwa sklepy w Polsce - w Złotych Tarasach i Galerii Mokotów. Ostatnio premierę miała najnowsza kampania FW21, której twarzą została córka Madonny, Lourdes Leon.

BIMBA Y LOLA - jesień-zima 2021/22

Podróż #thisisTECHNONATURE to eksploracja otoczenia – od naturalnego środowiska na farmie do rave’u. Kolekcja podzielona jest na trzy różne linie. Pierwsza z nich odnosi się do wiejskiego stylu życia. Składają się na nią różne mieszanki tkanin i materiałów, takich jak moher, wełna, dzianina, wiskoza czy aksamit. Kobiece sukienki i bluzki z nadrukami łączą się z dzianinowymi swetrami oversize, technicznymi trenczami i nylonowymi parkami. Całość uzupełniają kozaki za kolano, kolorowe torby ze sztucznego futra i szaliki w stylu bandany.

 

Druga nawiązuję do poszukiwania odpowiedzi. Wykorzystane w kolekcji nadruki camo nawiązują do naturalnej kolorystyki lasów i ubarwień ochronnych zwierząt, dzięki czemu nie zaburzają spokoju otoczenia. Printy zreinterpretowano dzięki nieoczekiwanym akcentom lub odtworzono tak, aby pozostawały niezauważone wśród fauny i flory.

Trzecia łączy się z muzyką i kulturą rave'u. W nowej odsłonie marki BIMBA Y LOLA nie zabrakło jaskrawych kolorów, denimu, nieoczekiwanych krojów i niestandardowych ubrań, które wyrażają własne ja. Kolekcja składa się z plemiennych i lamparcich nadruków, dopasowanych topów z siatki, butów na platformie, toreb fluo, chokerów i akcesoriów z ćwiekami oraz innych akcesoriów maxi z naturalnymi motywami, takimi jak niedźwiedzie, kwiaty i grzyby.

 

Kampania BIMBA Y LOLA FW21 z udziałem Lourdes Leon

Kampania BIMBA Y LOLA FW21 z udziałem Lourdes Leon i Isamaya Ffrench, jako Creative Director: #thisisTECHNONATURE to wizualna opowieść łącząca senną przestrzeń cyfrową z rzeczywistością. Główna bohaterka rozpoczyna przygodę w krainie czarów, która odmieni ją na zawsze poprzez taniec, ruch i ekspresję ciała. W kampanii marki możemy zobavzyć torby LB z kolorowego sztucznego futra lub pikowanej skóry, ubrania z odważnymi nadrukami, w tym parki, sukienki i rajstopy, świecący w ciemności t-shirt oraz maxi chokery, bransoletki z łańcuszków i pierścionki.

Kampania podkreśla dziecięcą ciekawość BIMBA Y LOLA, miłość do cudów i pasję do podejmowania ryzyka. Odzwierciedla również tożsamość marki jako kreatywnego kolektywu, którego celem jest współpraca z wszechstronnymi artystami z całego świata.

 
 
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.