Tego jeszcze nie było! Polska marka Kubota właśnie zaprezentowała swoją pierwszą kolekcję ubrań. W linii dla pań pojawiły się pudełkowe T-shirty, szorty, bluzy i dresy. Projektanci firmy postawili na pastelowe barwy zestawione z mocnymi kolorami, które będzie można dopasować do wielu, codziennych stylizacji. Każdy z produktów zdobi logo brandu, które klienci do tej pory kojarzyli z bestsellerowymi klapkami marki. W kolekcji przygotowanej z myślą o mężczyznach dominuje bordowy, błękitny i czarny kolor. Dodatkowo panowie mogą też skusić się na sportową kurtkę w stylu vintage.
Wszystkie modele z kolekcji bazują na wakacyjnym luzie, ale noszą również znamiona miejskiego streetwearu, dlatego postawiliśmy na formy lekko oversizowe, które można stylizować na różne sposoby
- zdradziła Iwona Dąbrowska, dyrektorka kolekcji w firmie Kubota. Ceny produktów w sklepie internetowym Kubota zaczynają się od 69,99 zł. Najdroższy produkt natomiast kosztuje 199,99 zł.
Okazuje się, że ubrania w ofercie Kubota to nie koniec zaskakujących nowości. Już niebawem do sprzedaży ma trafić nowa, odświeżona wersja klapek Rzep 2.0. Bestsellerowy model pojawi się z grubszą podeszwą, a jego regulowany pasek ma być jeszcze mocniejszy, co pozwoli dłużej cieszyć się ulubionymi klapkami. Nowością będzie też torba plażowa przypominająca fasonem pojemną shopperkę.
Zobacz też: najmodniejsze klapki z wyprzedaży!
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!