Kolekcja kosmetyków Drunk Elephant będzie dostępna online na stronie Sephory od 9 marca, a od 22 marca również w 83 stacjonarnych sklepach w całym kraju. Możecie odwiedzić profil @drunkelephant na Instagramie, aby dowiedzieć się więcej i podzielić swoim doświadczeniem w zakresie pielęgnacji skóry z fanami marki z całego świata.
U podstaw filozofii Drunk Elephant leży przekonanie, że to, czego nie dodaje się do receptur, jest równie ważne jak to, co się w nich stosuje. Dlatego w żadnym produkcie amerykańskiej marki nie znajdziesz olejków eterycznych, wysuszających alkoholi, silikonów, chemicznych filtrów słonecznych, substancji zapachowych, barwników i SLS. Rezygnacja ze stosowania tych sześciu składników pozwala skórze powrócić do zdrowej i harmonijnej postaci. Formuły wszystkich kosmetyków mają optymalne pH, pozwalają na łatwe mieszanie różnych produktów i łatwo się wchłaniają, co pozwala na tworzenie spersonalizowanych koktajli pielęgnacyjnych.
Ta oparta na eliminacji składników dieta jest korzystna dla wszystkich typów skóry. Zainspirowała ona ruch #barewithus na Instagramie - to kolekcja selfie bez makijażu, będąca kroniką podróży z Drunk Elephant, przebytej przez ludzi, którzy w ten sposób odkryli nie tylko zdrowszą skórę, ale też pewność siebie.
Tiffany Masterson, założycielka marki, na przestrzeni czasu zrozumiała, że nie dla niej idealnego produktu, a te które stawała do tej pory nie są wystarczająco skuteczne. Zanim udało się jej stworzyć kosmetyki Drunk Elephant, jej cera była źródłem problemów - tłusta w strefie T, od czasu do czasu skłonna do wyprysków, a do tego trądzik i rozszerzone pory. Po latach nauki, badań i samodoskonalenia, narodziła się marka Drunk Elephant, a wraz z nią nowa kategoria w dziedzinie pielęgnacji skóry: biokompatybilność.
Kiedy skóra jest narażona na działanie środków drażniących i uczulających, uszkodzenia mogą stopniowo narastać i być niedostrzegalne. Efekt? Wprowadzenie skóry w tryb reaktywny. Wydaje nam się, że mamy wrażliwą skórę, ale często jest to po prostu skóra uwrażliwiona na przestrzeni czasu — problem, z którym łatwo można sobie poradzić.
- mówi Masterson.
Właścicielka marki od początku realizuje swoje cele i założenia. Pragnie oferować produkty z najwyższej półki, które spełniają pokładane w nich oczekiwania i które są opracowane wyłącznie z biokompatybilnych składników.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!