Hołd dla ciała i duszy w walentynkowej kolekcji "Self-love is the new relationship" polskiej marki Nago

Walentynkowy drop Nago, to swoisty hołd dla ciała i duszy. Sensualne zdjęcia Michała Polaka pokazują, że zmysłowość ukryta jest w nas, a dobrze skrojone ubrania mogą jedynie podkreślić nasze atuty. Kolekcja stworzona została ze starannie wyselekcjonowanych, naturalnych materiałów z dbałości o środowisko.

Walentynkowa kolekcja marki Nago - „Self-love is the new relationship”

W walentynkowym dropie królują zmysłowe detale. Dekolty na plecach, rozcięcia na nodze i dopasowane kroje harmonizują z sylwetką subtelnie podkreślając kształty. Oprócz trzech modeli sukienek oraz spódnicy z bawełny organicznej został wykonany również nowy model kultowego dla marki body – tym razem w wersji na ramiączkach z głębokim wycięciem na plecach. Nowością jest także komplet bielizny dostępny w dwóch wariantach kolorystycznych – bieli oraz czerni.

Walentynkowa kolekcja marki NAGOWalentynkowa kolekcja marki NAGO Fot. NAGO

Najnowsza kolekcja to także premiera kolejnego z naturalnych materiałów wykorzystywanych przez markę. MicroModal, to przyjazna dla skóry tkanina wykonana z odnawialnego surowca drewna bukowego. Jedwabista w dotyku, lekka jak mgiełka, stanowi idealną alternatywę dla przezroczystości ze sztucznych materiałów. Dzięki swoim właściwościom materiał jest przewiewny i bardzo dobrze odprowadza wilgoć. Ponadto 95% chemikaliów użytych podczas procesu jest odzyskiwanych podczas produkcji, a integracja procesu produkcyjnego z ekstrakcją celulozy sprawia, że tkanina jest neutralna pod względem emisji CO2. W walentynkowym dropie znalazły się 3 modele topów z MicroModalu – półgolf, longsleeve oraz t-shirt.

Autorem zdjęć walentynkowej sesji jest Michał Polak, zaś bohaterką zdjęć została Myriam z agencji Rebel Models. Za stylizację odpowiadał Karol Młodziński.

Walentynkowa kolekcja marki NAGOWalentynkowa kolekcja marki NAGO Fot. NAGO

Zobacz także: zmysłowa bielizna, w którą warto zainwestować

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.