Święta w domowym klimacie. Poznaj najnowszą, limitowaną kolekcję Coca-Cola i Tezenis

Każdy z nas ma swoje ulubione tradycje świąteczne. Dla wielu miłośników zimy idealny wieczór tworzą świeczki, koc oraz ulubione filmy i seriale. Coca-Cola połączyła swoją kreatywność z włoską marką Tezenis, a w efekcie powstała świąteczna kolekcja bielizny nocnej i piżam - doskonała na zimowe wieczory.

Świąteczna kampania Coca-Cola x Tezenis 

Motywem przewodnim produktów z serii świątecznej bielizny jest kultowy biały niedźwiedź, znany z kampanii świątecznych Coca-Coli. Po raz pierwszy pojawił się w reklamach Coca-Coli w 1993 roku i wciąż pozostaje symbolem marki. Jego różne i zabawne interpretacje można zobaczyć na wszystkich elementach kolekcji – od wygodnych bawełnianych koszulek i spodni, aż po ciepłe kombinezony do spania. Cała kolekcja – damska oraz męska - jest już dostępna w sklepie internetowym marki Tezenis oraz w wybranych salonach stacjonarnych.

Świąteczna kampania Coca-Cola x TezenisŚwiąteczna kampania Coca-Cola x Tezenis fot. materiały prasowe

Współpraca z markami modowymi takimi jak Tezenis, to dla nas doskonały sposób na zbliżenie się do konsumenta, który uwielbia modę i jednocześnie chce relaksować się w zaciszu domowym. Marka Coca-Cola od lat towarzyszy nam podczas Świąt i jest dla wielu jednym z elementów świątecznego czasu. W wyniku współpracy z Tezenis, przenieśliśmy naszego ikonicznego niedźwiedzia polarnego na produkty, dzięki którym w te Święta będziemy mogli być jeszcze bliżej naszych konsumentów. Mamy nadzieję, że tym samym pomożemy im w podtrzymaniu wyjątkowej atmosfery Świąt, które w tym roku będą odrobinę inne, bo spędzane głównie w kameralnym gronie, w domowym zaciszu.

mówi Magdalena Kluziak, Brand Manager marki Coca-Cola w Polsce.

To już drugi raz, gdy obie marki połączyły siły, by stworzyć limitowaną kolekcję ubrań. Po raz pierwszy Coca-Cola i Tezenis współpracowały w 2016 roku, gdy na rynku pojawiła się linia ubrań sportowych i rekreacyjnych, która wyprzedała się w rekordowym tempie. Najnowsza, świąteczna kolekcja Coca-Cola i Tezenis dostępna jest w 32 krajach w Europie, a jej wprowadzeniu na rynek towarzyszy kampania w mediach społecznościowych.

 
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.