Pierpaolo Piccioli, dyrektor kreatywny marki, ożywił klasyczny model spodni Levi’s 517 boot cut z 1969 roku. Jest to kultowy model marki narodzony w latach 60., który od dekad uwielbiany jest nie tylko przez gwiazdy kina, ale i tradycyjnych klientów. W tych jeansach w czasie rewolucji modowej flower power ludzie wyrażali siebie, swoją wyjątkowość i autentyczną osobowość. W 2020 roku jeansy przeszły metamorfozę - współpraca skupia się na idei "zjednoczenia". Polega na nadaniu nowej wartości symbolom i miejscom, które pochodzą z minionej historii. To ukłon w stronę, wciąż aktualnym dla świata, wydarzeniom, które nas ukształtowały.
Projektant został wierny klasycznym 517, które charakteryzują się delikatnie rozszerzoną nogawką. Jednocześnie ładnie podkreślił biodra - opinający denim wygląda ponadczasowo i klasycznie. Modelki były ubrane w stylizacje, które przypominają mi modę lat 70. i styl boho. Lekkie, falbaniaste koszule, połączone z rudymi dodatkami i pięknym błękitnym jeansem wyglądały zachwycająco. Piepaolo, aby dodatkowo uczcić współpracę z marką Levi's zaprojektował specjalny tag, który jest podkreśleniem eksploracji mody. Czy to znak, że możemy liczyć na kolejną współpracę projektanta i kultowej denimowej marki? Czas pokaże!
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!