Nadchodzi KRÓL - limitowana kolekcja nowej marki answear.LAB inspirowana serialem CANAL+

Takiego projektu łączącego świat mody i filmu w Polsce jeszcze nie było - limitowana kolekcja inspirowana serialem "KRÓL" i latami 30. już dostępna! To efekt współpracy wchodzącej na polski rynek marki answear.LAB oraz CANAL+.

Superprodukcja CANAL+ „KRÓL” to wyczekiwana przez filmowych fanów ekranizacja bestsellerowej powieści Szczepana Twardocha o tym samym tytule. Wciągająca fabuła i znakomita gwiazdorska obsada to jedne z atutów serialu. Ogromną rolę gra w nim również scenografia, rekwizyty i historyczne kostiumy lat 30. XX w. Podczas gdy widzowie oczekują na premierę „KRÓLA” (zaplanowana jest na listopad tego roku), nowa marka answear.LAB już wczoraj pokazała efekty współpracy z producentami serialu. Kolekcja answear.LAB x KRÓL złożona jest z blisko stu modeli ubrań, tworzących łącznie ponad dwadzieścia pełnych damskich stylizacji i trzy męskie.

Kolekcja inspirowana filmem 'Król'Kolekcja inspirowana filmem 'Król' mat. prasowe

KRÓL jest największą produkcją CANAL+ Polska, serialowym wydarzeniem roku. Pomysł tej wyjątkowej kolekcji wpisuje się w światowe trendy, gdzie film gra na styku z modą. Kolekcje mody „The Great Gatsby” autorstwa The Brooks Brothers, Ralph Lauren i „Downton Abbey” czy Prada i „Mulholland Drive” były dla nas światowymi benchmarkami. W Polsce nigdy wcześniej na taką skalę nie powstał tego typu projekt. Dziś w sukni jak z KRÓLA na wieczorny raut może wyjść każda z nas

mówi Katarzyna Szczepanik PR manager CANAL+.

Limitowana kolekcja czerpie z estetyki serialowych kostiumów, ale także tworzy nową historię, w której bohaterką jest silna i niezależna współczesna kobieta. Bez względu na to, czy kroczy ulicą w skórzanej marynarce, czy bryluje na przyjęciu w koktajlowej sukni, urzeka swoim charakterem, odwagą i osobistym urokiem. Awangarda, prostota, wygoda, modernizm - tak w kilku słowach można opisać tę wyjątkową kolekcję. Trendy z lat 30. XX w. zyskują w propozycjach marki nowy wymiar naznaczony przemianami w kulturze i społeczeństwie. Szlachetne tkaniny, jak jedwab, wełna i skóra w połączeniu z lyocelem oraz pozyskiwanym z powtórnego przetworzenia terylenem tworzą kolejny, poza fasonami, mocny punkt kolekcji. Znajdziemy w niej koszule i topy, skórzane marynarki i spódnice oraz klasyczne wełniane płaszcze. Wieczorowe i koktajlowe sukienki z efektownym drapowaniem, transparentnymi wstawkami czy frędzlami emanują uwodzicielskim wdziękiem i romantyzmem. Całość uzupełniają stylowe akcesoria: rękawiczki, jedwabne apaszki oraz torebki. Większość z nich została uszyta w Polsce.

Kolekcja jest debiutem wchodzącej na rynek marki answear.LAB, która chce być odpowiedzią na potrzeby kobiet spragnionych oryginalnych i wyjątkowych ubrańbutów i akcesoriów. Projektanci i kupcy marki przemierzają świat w poszukiwaniu inspiracji i nowych idei, a współpraca z niezależnymi projektantami i lokalnymi fabrykami obfituje w starannie wyselekcjonowane, atrakcyjne i zaskakujące propozycje.

Kolekcji tej towarzyszy niestandardowa promocja. Czteroodcinkowy dokument „Moda na KRÓLA” produkcji CANAL+ opowiada o wszystkich etapach jej powstawania: projektowaniu, szyciu, prezentacji i czerpaniu inspiracji. Emisja planowana jest na antenach telewizyjnych stacji, w mediach partnerskich oraz na stronach answear.com. 

Kolekcja answear.LAB oraz CANAL+. to wyjątkowe wydarzenie na polskim rynkuKolekcja answear.LAB oraz CANAL+. to wyjątkowe wydarzenie na polskim rynku mat. prasowe