MARCELL VON BERLIN to marka, która od dawna robi ogromne zamieszanie w świecie fashion. Katarzyna Warnke, która wzięła udział w oficjalnej premierze marki w warszawskim HE Concept Store, zaprezentowała się w kombinezonie z najnowszej kolekcji brandu. Biało-czarny model ozdobiony zwierzęcym wzorem wyróżnia dopasowana góra, podkreślająca talię gwiazdy, ale również bufiaste, krótkie rękawy. Wiązanie przy nogawkach dodatkowo dodaje stylizacji nonszalanckiego charakteru. Ten model znajdziemy online za 650 euro, co w przeliczeniu daje ok. 3 tysięcy złotych.
Katarzyna Warnke w HE Concept Store Katarzyna Żechowicz, Avanti24
Kombinezon to niejedyny produkt z kolekcji MARCELL VON BERLIN, który pomógł stworzyć stylizację aktorki. Katarzyna Warnke całość dopełniła szpilkami z noskiem w szpic w kolorze różowej gumy balonowej. Model w ciekawy sposób przełamuje stonowane kolory jej stroju, dodając mu lekkości i dziewczęcości. Nosek w szpic został ozdobiony klamrą z literką „M”, która równocześnie stanowi logo firmy. Online buty kosztują 580 euro. Znajdziemy je w rozmiarze 36-40.
MARCELL VON BERLIN w HE Concept Store Katarzyna Żechowicz, Avanti24
Wczoraj odbyła się oficjalna premiera marki MARCELL VON BERLIN w HE Concept Store w Warszawie. To jedyne miejsce w Polsce, gdzie stacjonarnie można kupić produkty tego brandu. Naszą uwagę zwróciły nie tylko ubrania z najnowszej kolekcji, ale także dodatki takie jak torebki czy buty. Berlińska firma szturmem podbiła już Los Angeles, teraz czas na polski rynek. Co wyróżnia projekty MARCELL VON BERLIN? Oprócz oryginalnego połączenia najwyższej jakości materiałów w kolekcjach ciekawie łączy się elementy stylu streetwearowego ze sztuką wysokiego krawiectwa.
MARCELL VON BERLIN w HE Concept Store Katarzyna Żechowicz, Avanti24.pl