Tym razem Apart do udziału w jesiennej kampanii marki zaprosił Kasię Szklarczyk, która popularność zyskała dzięki udziałowi w programie „Top Model”. Brand zaprezentował nie tylko najgorętsze, biżuteryjne trendy, ale jak twierdzą przedstawicie marki, zwracają uwagę na to jak ważny jest kontakt człowieka z naturą. Niezwykle klimatyczne zdjęcia wykonał Marcin Tyszka. Stylizacje modelki podkreślają jej naturalne piękno, których dopełnieniem jest biżuteria.
Kasia Szklarczyk w nowej kampanii Apart Mat. prasowe Apart
Odpowiednio dobrana biżuteria może nadać naszej stylizacji wyjątkowego i niepowtarzalnego charakteru. Projektanci marki Apart od lat muszą wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientom przewidując nadchodzące trendy. W tym sezonie warto postawić na złoto! Łączone naszyjniki, bransoletki lub pierścionki to produkty, które dodatkowo chyba nigdy nie wyjdą z mody. W 2020 roku nie możemy zapomnieć także o perłach cieszących się w ostatnim czasie ogromną popularnością na całym świecie. Firma radzi by w nadchodzącym sezonie łączyć ze sobą różne wzory i bawić się modą!
Każda z nas jest piękna oraz wyjątkowa i właśnie to Apart chce podkreślić swoją najnowszą kampanią. Delikatna, słowiańska uroda Kasi Szklarczyk została podkreślona nie tylko wygodnymi, jednak kobiecymi stylizacjami utrzymanymi w stylu boho, ale także subtelnymi dodatkami w postaci naszyjników, pierścionków i kolczyków. Całość dopełnia naturalna scenografia przypominająca spokojny las i odpoczynek na wsi, gdzie można odetchnąć świeżym powietrzem i zapomnieć o wszelkich troskach.