Ponadczasowe fasony i przystępne ceny, czyli kilka słów o polskiej marce CARRY

CARRY od lat bardzo dobrze radzi sobie na wymagającym, polskim rynku kradnąc serca coraz większej liczby klientek w naszym kraju. Postanowiłyśmy sprawdzić, co nowego szykuje dla nas firma w nadchodzącym sezonie jesień-zima 2020/21!

Uniwersalne, ale nie nijakie, czyli moda dla każdego z nas

Polską markę CARRY z pewnością wyróżniają klasyczne fasony produktów, które możemy wykorzystać przez więcej niż jeden sezon. Brand stawia nie tylko na jakość, ale także na modele, które w połączeniu z ubraniami z naszych szaf stworzą ciekawą i modną stylizację na niemal każdą okazję. Projektanci firmy umiejętnie wybierają trendy, łącząc je z klasycznymi formami. Efektem jest asortyment odpowiadający na potrzeby wielu klientów. Jak podkreślają przedstawiciele CARRY, kolekcje marki to moda dla wszystkich, jednak każdy może odbierać ją inaczej, na swój własny sposób.

 

Jesień-zima 2020/21 w CARRY

Sezon letni dobiega końca, dlatego wiele marek już wystartowało ze sprzedażą swojej jesiennej kolekcji. Polska marka CARRY także należy do tego grona. W lookbooku na okres jesienny znajdziemy kolekcje, które naszym zdaniem bardzo dobrze oddają ten niezwykle barwny okres w roku. Ubrania utrzymane są w stonowanych kolorach takich jak brązy i beże. Nie zabrakło także klasycznej czerni i ponadczasowych wzorów.

Autentyczni, ale nie pospolici. Bezpieczni, ale nie nudni. Uniwersalni, lecz nie nijacy. Dla wszystkich, choć dla każdego inaczej. Odważni, choć nie ekstrawaganccy. Pozytywni, ale nie szaleni. Efektowni, jednak bez krzty efekciarstwa. Aspiracyjni, lecz nie elitarni. Swobodni, choć nie luzaccy. Jesteśmy po prostu zwyczajni, ale nie zwykli.

- tak definiują markę jej przedstawiciele, z czym całkowicie się zgadzamy!

 

Niech moda wyraża ciebie!

Podążając ślepo za najgorętszymi trendami, często zapominamy o tym, kim tak naprawdę jesteśmy. CARRY docenia indywidualność każdego z nas, a dzięki produktom z ich kolekcji możemy w dowolny sposób wyrazić swój styl oraz charakter lub aktualny humor. Ubranie ma być dodatkiem do osobowości klientów, dlatego do sprzedaży w sklepach firmy trafiają produkty, w których każdy z nas może nie tylko dobrze wyglądać, ale również tak się czuć.

Więcej o:
Copyright © Agora SA