Modivo otwiera pierwszy sklep stacjonarny. To zaawansowany technologicznie projekt

W warszawskiej Galerii Młociny otwarto nowoczesny, technologicznie zaawansowany salon Modivo. Można w nim zamawiać rzeczy bezpośrednio z przymierzalni i otrzymać cyfrową rekomendację dotyczącą całej stylizacji.

W warszawskiej Galerii Młociny (na poziomie I) otwarto nowoczesny, technologicznie zaawansowany salon Modivo. Oferta tej należącej do eobuwie.pl platformy e-commerce z modą premium, od teraz jest dostępna również stacjonarnie.

Salon Modivo koncepcyjnie zbliżony jest do tego, co oferują sklepy spod szyldu eobuwie.pl. Główny nacisk położony został na doświadczenie zakupowe klienta i obsługę premium. Na odwiedzających czeka wiele unikalnych w branży modowej udogodnień, m.in. możliwość zamawiania rzeczy bezpośrednio z przymierzalni czy cyfrowe rekomendacje produktów pasujących do wybranych stylizacji.

Eobuwie.pl uruchomiło własny e-commerce z modą premium w marcu 2019 r. Obecnie Modivo jest dostępne nie tylko w Polsce, ale i na 10 rynkach zagranicznych. Do tej pory marka funkcjonowała tylko online. W rozwoju Modivo eobuwie.pl stawia na docieranie do nowej grupy konsumentów i rozwijanie unikalnego customer experience. Stąd decyzja o udostępnieniu oferty także stacjonarnie.

Modivo otwiera pierwszy sklep stacjonarny w Galerii Młociny w WarszawieModivo otwiera pierwszy sklep stacjonarny w Galerii Młociny w Warszawie mat. prasowe

Pierwszy sklep stacjonarny Modivo 

Naszym motorem napędowym są innowacje. Przy realizacji każdego kolejnego projektu chcemy dostarczać klientom nowych, niespotykanych dotąd doświadczeń zakupowych. Stawiamy na pełną integrację kanałów sprzedaży. Coraz więcej klientów ceni jakość doświadczenia zakupowego co najmniej na równi z samymi produktami. Doceniają nowości technologiczne i świadomie dysponują swoim czasem. Technologia wpływa na ich zachowania w coraz głębszym stopniu - np. robiąc zakupy, przeglądają oferty sklepu internetowego, porównują ceny i oglądają produkty stacjonarnie.

- mówi Marcin Grzymkowski, Prezes eobuwie.pl.

Na dwóch poziomach, na ponad 2,5 tysiącu m2 powierzchni i dedykowanej antresoli, do dyspozycji klientów przygotowano 65 tabletów do składania zamówień i przeglądania oferty. Będzie ona prezentowana także na 94 ekranach multimedialnych i manekinach. W jednym miejscu klienci otrzymają ogromny wybór, wraz z butami (sklep eobuwie.pl zlokalizowany jest na parterze) to ponad 250 000 produktów.

Pierwszy sklep stacjonarny ModivoPierwszy sklep stacjonarny Modivo mat. prasowe

Za sprawą nowych technologii będziemy mogli zapewnić naszym klientom całkiem nowe doświadczenie zakupowe. Będą oni mogli zamawiać produkty bezpośrednio z przymierzalni, otrzymają także rekomendacje produktów pasujących do wybranych stylizacji.

- dodaje Paulina Ciecierska, Dyrektor Marketingu Modivo. 

Pierwszy sklep stacjonarny ModivoPierwszy sklep stacjonarny Modivo mat. prasowe

Sklep oferuje wysoką jakość obsługi. Pracownicy mają służyć klientom pomocą i radą na każdym etapie zakupów. Ważna będzie rola konsjerża, który po pierwsze będzie kompletował zamówienie, po drugie dostarczał wybrane produkty bezpośrednio do przymierzalni, po trzecie - doradzał w wyborze.

Pomimo trudnej sytuacji spowodowanej pandemią koronawirusa i ograniczonego ruchu w galeriach handlowych, udało nam się otworzyć pierwszy sklep Modivo. Realizacja tak zaawanasowanego projektu była ogromnym wyzwaniem dla całego zespołu. To duża satysfakcja, że możemy zaprezentować go naszym klientom. Teraz damy im trochę czasu, aby zapoznali się z tym ultranowoczesnym projektem.

- mówi M. Grzymkowski.