Dzień Kobiet to wyjątkowe święto niemal dla każdej kobiety. Marka & Other Stories zrealizowała wyjątkową kampanię, w której wzięło udział 9 ulubionych fotografek firmy. Bohaterki stworzyły serię autoportretów, które zachęcają do refleksji i do wyrażania siebie w najbardziej autentyczny sposób.
Zaproponowaliśmy współpracę naszym ulubionym fotografkom: poprosiliśmy, aby opowie-działy swoje historię za pomocą autoportretów. Mamy nadzieję, że ich prace zainspirują nasze klientki do refleksji nad obrazem samych siebie oraz zachęcą do odkrycia tej pradawnej gałęzi sztuki na nowo.
- mówi Anna Nyrén, szefowa kolekcji specjalnych & Other Stories. Każdy plakat jest dostępny w limitowanej edycji, który można znaleźć już w sklepach.
Nowa kampania marki &Other Stories to nie tylko autoportrety, które opowiadają 9 niezwykłych historii wyjątkowych kobiet. Firma postanowiła przekazać zyski ze sprzedaży plakatów na organizację CARE, której celem jest walka z ubóstwem i pomoc kobietom i dziewczętom. Brand stworzył także wyjątkową akcję na Instagramie. Za każdy autoportret opatrzony hasztagiem #herimageherstory i opublikowany w marcu, zostanie przekazane 1 euro na rzecz właśnie tej organizacji.
To właśnie w Dzień Kobiet w 2013 roku powstała marka & Other Stories. Brand na przestrzeni lat współpracował z wieloma artystami, m.in. Kim Gordon, Ra-chel Antonoff i Lena Dunham. Projekty, które opowiadają historie pokochały ludzie niemal na całym świecie. Należąca do grupy H&M marka szturmem wkroczyła nie tylko na polski rynek. Brand w naszym kraju ma zlokalizowane dwa butiki w Warszawie i Gdańsku.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!