• Link został skopiowany

Weekday, marka z grupy H&M, wchodzi na polski rynek

Kolejna marka należąca do giganta H&M debiutuje na polskim rynku. Niedługo w warszawskiej Elektrowni Powiśle rozpocznie działalność Weekday. Oprócz kolekcji własnych brandu, w trzypiętrowym sklepie znajdziemy także asortyment marek takich jak np. Vans i Birkenstock.
Sklep Weekday w Elektrowni Powiślę
mat. prasowe

Weekday w Polsce 

Założone w 2002 roku Weekday do tej pory znane było głównie w Europie Zachodniej i Północnej. Polska jest pierwszym krajem ze wschodniej części kontynentu (i dziesiątym w ogóle), w którym zdecydowano się na otworzenie sklepu stacjonarnego. Jak zapewniają przedstawiciele grupy H&M, to dopiero początek ekspansji. Marka do portfolio szwedzkiego giganta dołączyła w 2008 roku. O dosyć zawiłej historii brandu pisaliśmy w artykule o... Cheap Monday, który w pewnym momencie odłączył się od Weekday i szybko przewyższył sławą swoją markę-matkę. 

Nowa kolekcja Weekday
Nowa kolekcja Weekday mat. prasowe

Zrównoważona moda 

Ostatnie miesiące dla Weekday były wyjątkowo udane - minimalistyczne ubrania i dodatki inspirowane stylem ulicznym, tworzone z poszanowaniem środowiska, szybko zyskiwały na popularności. Brand wpisuje się w najmocniejsze światowe trendy w modzie - nie boi się poprzez swoje kolekcje i działania zabierać głosu w ważnych kwestiach społecznych, np. równości płci, a dodatkowo produkuje ubrania i dodatki w duchu eco. Kilka lat temu Weekday wprowadził na rynek denimową linię, w której wykorzystano materiały pochodzące ze zrównoważonej produkcji oraz kostiumy kąpielowe stworzone z tkanin z recyklingu. Aktualnie prawie prawie 70 proc. całego asortymentu pochodzi ze zrównoważonej produkcji.

Cenowo Weekday plasuje się na poziomie Zary. Sukienki kosztują od 100 do 300 zł, płaszcze i kurtki od 150 do 550 zł. Oprócz kolekcji własnych w sklepach Weekday kupić też można produkty kultowych marek, takich jak Fila, Champion, Birkenstock czy Vans.

Witryna sklepu Weekday
Witryna sklepu Weekday mat. prasowe

Elektrownia Powiśle

Warszawska Elektrownia Powiśle, gdzie powstał pierwszy w Europie Wschodniej sklep Weekday, staje się jednym z najmodniejszych miejsc stolicy. Oprócz trzypoziomowego salonu szwedzkiej brandu, swoją działalność prowadzi tam sporo ciekawych pop-upów i concept storów, a w przyszłości ma być ich jeszcze więcej. W Elektrowni Powiśle znajdzie się także pierwszy w Polsce innowacyjny koncept Beauty Hall.

Więcej o: