MUJI narodziło się w Japonii w 1980 roku . Jest kwintesencją japońskiego stylu życia, kultury, wartości, stosunku do świata, w którym liczy się jakość, a nie marka, funkcja, a nie opakowanie, prostota, a nie dekoracje. Od ponad 30 lat MUJI przekonuje nas, że mniej znaczy więcej.
Prostota MUJI bierze się nie tylko z minimalizmu stylistycznego, lecz także z dobrowolnego zobowiązania do używania materiałów wielokrotnego użytku i efektywnych metod wytwarzania. Kolekcja MUJI składa się z wielu przedmiotów potrzebnych w codziennym życiu świadomego konsumenta, który zna swoją wartość i pragnie żyć zgodnie z wyznawanymi przez siebie zasadami. MUJI spełnia oczekiwania odbiorców, słucha opinii użytkowników i wykorzystuje ich doświadczenia.
Klasyka do pracy w jesiennej kolekcji marki SIMPLE >>
Niektórych urzeka wyrafinowanie produktów MUJI, inni odnajdują piękno w ich prostocie, doceniają umiarkowane ceny czy ekologiczne przesłanie. Są też tacy, którzy z produktami MUJI czują się po prostu dobrze i komfortowo - jak w domu.
Propozycje MUJI nagle stały się trendy! Wszystko za sprawą hasła Normcore , które od jakiegoś czasu przewija się na łamach pism modowych oraz w serwisach lifestylowych. Proste ubrania typu niebieskie dżinsy, biała koszula, czarny sweter choć niczym się nie wyróżniają, to od jakiegoś czasu są gorącym trendem na światowych ulicach.
Minimalizm w MUJI MUJI na jesień MUJI na jesień