ekologiczne-opakowanie

  • Top 5 ekologicznych marek kosmetyków - mają naturalne składy i eko opakowania

    Top 5 ekologicznych marek kosmetyków - mają naturalne składy i eko opakowania

    Naturalne składniki i ekologiczne opakowania mają dla Ciebie duże znaczenie? Coraz więcej marek kosmetycznych również zaczyna dbać o środowisko! Przedstawiamy 5 ekologicznych marek kosmetyków, które nie tylko mają świetny skład, ale zrezygnowały lub ograniczyły użycie plastiku.

    Angelika Sobańska,
Więcej o:

ekologiczne-opakowanie

  • Zalando wprowadza nowe ekologiczne opakowania

    Zalando ma także kosmetyki i to właśnie nich dotyczą zmiany, które spółka właśnie wprowadziła. Plastikowe torby, w które były pakowane produkty zostały zastąpione papierowymi. Pozwoli to zredukować zużycie plastiku o ok. 9,5 tys. kg rocznie. Co więcej, za jakiś czas wszystkie opakowania Zalando

  • Opakowania na prezenty świąteczne

    same kierują się w tę stronę, kolorowe opakowania kuszą a wyobraźnia pracuje. No właśnie, opakowania - o ileż przyjemniej jest dostać prezent, który wygląda tak pięknie, że aż szkoda go rozpakować. Odpowiednie opakowanie podgrzewa atmosferę i intryguje, powoduje, że moment ten urasta do rangi

  • Opakowanie dla zgrywusa

    Prankpack to seria pudełek, które wyglądają jak prawdziwe, fabryczne pudła durnych gadżetów, takich jak zmotoryzowany wałek czy kubek na kawę z walkie-talkie. Wręczanie książki kucharskiej może się okazać przednim żartem. www.prankpack.com Cena: 8 dol. Tekst: TK Zdjęcia: materiały prasowe (montaż)

  • Zwykłe kakao, a jest na ustach wszystkich. Jego opakowanie podbija internet

    Wszystko zaczęło się od jednego - z pozoru - normalnego pytania zadanego przez jedno z użytkowników sieci. "Czy zna ktoś więcej książek tego autora?" - zapytał internautka. Problem polegał jednak na tym, że dołączone zdjęcie było fotografią opakowania popularnego kakao. Chociaż znalazły się osoby

  • Dove wprowadza formułę Deep Care Complex i nowe opakowania

    Complex, nowe opakowania, Dove W związku z tą innowacją, marka wprowadza na rynek nowe opakowania dla swoich kosmetyków. Wszystkie utrzymane są w jednolitej, prostej, białej kolorystyce. Nowoczesny i elegancki kształt opakowania podkreśla innowacyjną technologię zawartą w balsamach i wyraża filozofię