Zalando Reloaded

W drugiej odsłonie kampanii Zalando kładzie nacisk na Activewear i Performance - nowe trendy, które łączą w sobie zabawę, spontaniczność i ciągłą aktywność

ZalandoZalando BILL JOHNSON BILL JOHNSON

Activewear jest częścią naszej codziennej garderoby, a prowadzenie aktywnego trybu życia stało się czymś więcej niż trendem - jest obecnie stylem życia. Zalando oferuje szeroką gamę ubrań sportowych na każdą okazję, przeznaczonych do wielu dyscyplin sportu. Twarzą wiosenno-letniej kampanii jest Anna Ewers, która została wybrana na Modelkę Roku 2015 przez prestiżowy portal Models.com. Kampania została wyprodukowana w Los Angeles, a oprócz Anny, wystąpili w niej Lil Phoenix i iDance-Mikey - dwoje tancerzy idealnie wpasowujących w ducha aktualnej kampanii. Kluczowym elementem najnowszej kampanii jest użycie hastagu #mymatch , który ma angażować konsumentów do dzielenia się swoimi ulubionymi stylizacjami sportowymi - ma pokazywać, że uprawianie sportu jest łatwiejsze z Zalando.

ZalandoZalando BILL JOHNSON BILL JOHNSON

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.