Jeśli lubisz modę, tutaj możesz wypróbować nasz nowy newsletter >>>
Polskie marki coraz lepiej radzą sobie na rodzimym rynku. Stoją za nimi ciekawe kolekcje, innowacyjne rozwiązania, odważne biznesowe decyzje. Jednym z brandów, który świetnie się odnalazł w branży, jest BUNNY THE STAR. Twórcy marki właśnie otworzyli butik przy ulicy Mokotowskiej w Warszawie, gdzie zaprezentowali swoją nową kolekcję. Co ją wyróżnia? Projektanci postawili na klasyczne, bardzo kobiece formy, z których BUNNY THE STAR jest już znane. Całość jest dobrze osadzona w aktualnie obowiązujących trendach i co ważne, w udany sposób balansuje między klasyką i wysublimowaną, ale "charakterną" nowoczesnością.
BUNNY THE STAR to elegancja z nowoczesnym twistem mat. prasowe
Główny motyw kolekcji to zwierzęce wzory - znajdziemy je na spódnicach, sukienkach, koszulach, a nawet płaszczach. Stonowane fasony i unikalne desenie (stworzone z unikatowych materiałów wyprodukowanych w Hiszpanii na wyłączność i potrzeby marki) sprawiają, że będą się one idealnie wkomponowywały w stylizacje typu smart casual. W kolekcji znalazły się też inne printy, m.in. kwiaty na ciemnym tle czy elegancka pepitka. Nawiązań do mody poprzednich dekad jest zresztą więcej. Tweedowe i plisowane spódnice, jedwabne koszule, falbany na spódnicach i sukienkach, klasyczne golfy to tylko niektóre z elementów, które inspirowane są klasyką stylu.
Motywem przewodnim jesienno-zimowej są zwierzęce wzory mat. prasowe
BUNNY THE STAR to jednak przede wszystkim wysokogatunkowe, naturalne tkaniny. Marka znana jest z kaszmirowych i moherowych sweterków, które w okresie jesienno-zimowym sprzedają się jak świeże bułeczki. Oprócz tego do stworzenia poszczególnych elementów nowej kolekcji użyte zostały także wspomniane tweedy czy jedwabie. Ponadczasowa pozostała także kolorystyka, w której nie zabrakło klasycznej czerni, bieli, szarości, jak również zgaszonych odcieni różu i błękitu.
W nowej kolekcji znajdziemy m.in. kwieciste maxi dress mat. prasowe