Julia Pietrucha i Maria Sadowska w nowej kampanii Tatuum

Nową kolekcję marki Tatuum promują dwie znane i lubiane artystki młodego pokolenia. Julia Pietrucha i Maria Sadowska zostały ambasadorkami kampanii "W Mojej Naturze", która skierowana jest do pewnych siebie, aktywnych i spełnionych kobiet.

Dlaczego Tatuum zaprosił do współpracy akurat Marię Sadowską i Julię Pietruchę? Obie, zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym, uosabiają wartości, którym marka jest wierna od początku swojego istnienia. To kobiety pełne pasji, świadome swojej kobiecości, żyjące w zgodzie z naturą. Cenią jakość, wygodę, ale też ponadczasową elegancję. Sygnują swoimi nazwiskami minikolekcje, która świetnie oddają ich charakter. 

Julia Pietrucha i Maria Sadowska w nowej kampanii TatuumJulia Pietrucha i Maria Sadowska w nowej kampanii Tatuum Mat. prasowe

Specjalna linia muzyka i reżyserki Marii Sadowskiej obfituje w mocne kolory (w sklepach dostępna od marca), natomiast wśród propozycji od Julii Pietruchy - piosenkarki, podróżniczki i aktorki - królują len i nadruki z motywem liści (kolekcja będzie dostępna od maja). 

Julia Pietrucha i Maria Sadowska w nowej kampanii TatuumJulia Pietrucha i Maria Sadowska w nowej kampanii Tatuum Mat. prasowe

Obie Panie wystąpiły także w kampanii promującej całą wiosenno-letnią kolekcję Tatuum. Jak co roku wśród propozycji marki nie brakuje minimalistycznych form i naturalnych tkanin. Sporo jest motywów marynistycznych, etnicznych i tropikalnych – inspirowanych naturą i wpisujących się w aktualne trendy. Nowością są architektoniczne detale konstrukcyjne widoczne w bomberkach, parkach, klasycznych trenczach, spódnicach ołówkowych i w kształcie litery A, męskich w stylistyce garniturach i przedłużonych marynarkach. 

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.