Dlaczego Tatuum zaprosił do współpracy akurat Marię Sadowską i Julię Pietruchę? Obie, zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym, uosabiają wartości, którym marka jest wierna od początku swojego istnienia. To kobiety pełne pasji, świadome swojej kobiecości, żyjące w zgodzie z naturą. Cenią jakość, wygodę, ale też ponadczasową elegancję. Sygnują swoimi nazwiskami minikolekcje, która świetnie oddają ich charakter.
Julia Pietrucha i Maria Sadowska w nowej kampanii Tatuum Mat. prasowe
Specjalna linia muzyka i reżyserki Marii Sadowskiej obfituje w mocne kolory (w sklepach dostępna od marca), natomiast wśród propozycji od Julii Pietruchy - piosenkarki, podróżniczki i aktorki - królują len i nadruki z motywem liści (kolekcja będzie dostępna od maja).
Julia Pietrucha i Maria Sadowska w nowej kampanii Tatuum Mat. prasowe
Obie Panie wystąpiły także w kampanii promującej całą wiosenno-letnią kolekcję Tatuum. Jak co roku wśród propozycji marki nie brakuje minimalistycznych form i naturalnych tkanin. Sporo jest motywów marynistycznych, etnicznych i tropikalnych – inspirowanych naturą i wpisujących się w aktualne trendy. Nowością są architektoniczne detale konstrukcyjne widoczne w bomberkach, parkach, klasycznych trenczach, spódnicach ołówkowych i w kształcie litery A, męskich w stylistyce garniturach i przedłużonych marynarkach.