• Link zosta³ skopiowany

S³ynne logo Kubota, czyli wygoda i uliczny styl w najlepszym wydaniu

S³ynne logo Kubota sta³o siê ju¿ nieod³±cznym elementem streetwearowej kultury. Od koszulek po bluzy, te wyj±tkowe ubrania odzwierciedlaj± wysok± jako¶æ i presti¿ marki, która wesz³a na ulice i nieustannie wyznacza nowe standardy w modzie ulicznej.
.
fot. @kubota.store

Słynne logo Kubota: koszulki i spodnie dresowe

Marka Kubota słynie ze swoich kultowych klapek, w których łączy wysoką jakość wykonania z funkcjonalnością i pełną luzu „niewymuszoną elegancją". Ten sam charakter zachowała w swoich pozostałych projektach. W 2021 wypuściła pierwszą kolekcję odzieży spod znaku Kuboty. Od tego czasu sukcesywnie stara się dostarczać ubrania w najmodniejszych krojach i kolorach. Są one nie tylko stylowe, ale także wygodne oraz praktyczne. Przekonaj się sam i wybieraj wśród kubotowych bluz, T-shirtów, dresów i dodatków!

.
.fot. Kubota

Słynne logo Kubota: dodatki i akcesoria

Skarpety Kubota można idealnie dopasować do swojej ulubionej pary klapków. W końcu zestaw skarpet i kubotów to najlepsza propozycja uzupełnienia stroju zarówno dla zawodowych, jak i amatorskich sportowców, domatorów czy osób poszukujących odważnych i wygodnych stylizacji na niezobowiązujące wyjścia. W przypadku skarpet sportowych ważny jest komfort i swoboda użytkowania, dlatego marka zadbała o to, żeby skarpety nie przesuwały się lub nie zsuwały podczas ruchu. Ponadto płaski szew przy palcach i bezuciskowy ściągasz na cholewce sprawiają, że jedyne, co odczuwasz to wygoda na każdym kroku. Z kolei mieszanka bawełny, poliamidu i elastanu to idealne połączenie dla uzyskania miękkości, elastyczności i odpowiedniej termoregulacji.

.
.fot. Kubota

Słynne logo Kubota: bluzy i kurtki

W latach 90 klapki Kubota sprzedawane były na większości bazarów w całej Polsce, a marka osiągnęła prawdziwe apogeum swojej popularności. Królowały one na stopach, zyskując szaloną popularność dzięki swojej niskiej cenie i wygodzie. Mimo silnej pozycji na rynku, na skutek przemian systemowych i napływu konkurencyjnych produktów, sprzedaż klapków Kubota na początku nowego tysiąclecia znacząco spadła. Po latach stały się symbolem kiczu, jednak sympatia i sentyment wciąż pozostały żywe. W 2018 roku Kubota wróciła na rynek w wielkim stylu - czwórka przyjaciół, we współpracy z pierwotnymi założycielami Kuboty, podjęli decyzję o reaktywacji brandu. Kultowe klapki ponownie zaczęły gościć na stopach Polaków, stając się na nowo symbolem radości, dystansu do siebie, a także afirmacji otwartości.

.
.fot. Kubota
Wiêcej o: