Moda na ekologię nie jest rozwiązaniem chwilowym - od dobrych kilku lat prężnie się rozwija i wszystko wskazuje na to, że pozostanie z nami na zawsze. Świadomość konsumentek rośnie z dnia na dzień - nic dziwnego, że popularność ubrań z drugiej ręki tak wzrosła w ostatnich latach. Polska marka Gabriella idzie z duchem czasu, dlatego wprowadziła na rynek ekologiczną kolekcję rajstop i zapowiada, że chce, by z czasem produkty te stały się jej głównym asortymentem. Podczas produkcji nowej linii now! zużywa się 90% mniej wody i emituje do atmosfery 80% mniej CO2. Kolekcja to nie tylko innowacja w sposobie wytwarzania, lecz także w pakowaniu i wysyłaniu produktów. W opakowaniach rajstop z serii now! zrezygnowano z folii na rzecz jej biodegradowalnego zamiennika z PLA, czyli włókna z cukrów roślinnych. Papierowe elementy również w pełni nadają się do przetworzenia. Ponadto marka postanowiła pożegnać dotychczasowe foliopaki w wysyłce e-commerce - w zamian za to wprowadziła tekturowe pudełka.
Modne rajstopy na każdą okazję dostępne są także na Avanti24.pl SPRAWDŹ OFERTĘ
Na początek kolekcja obejmuje trzy modele rajstop o grubości – 20, 60 i 100 DEN - utrzymane w matowej głębokiej czerni sprawdzą się w każdych okolicznościach. Komfort, a także walory estetyczne nie odbiegają od tych dobrze już znanych wyrobów marki Gabriella. Rajstopy now! to czarne, klasyczne i matowe rajstopy, które są przyjazne środowisku, a przy tym zachowują najwyższą jakość i zapewniają komfort noszenia. Są to pierwsze na świecie produkty tego typu wykonane w 100% z przędz posiadających certyfikat GRS, co jest wielkim sukcesem polskiej marki! Rajstopy w klasycznym kolorze to strzał w dziesiątkę! Czarne pasują do wszystkiego i na każdą okazję - możesz wybrać opowiadającą ci grubość lub postawić na zestaw, który zawiera wszystkie modele z linii now!
Gabriella działa na rynku od 1996 roku i obecnie sprzedaje swoje produkty w 50 krajach. Firma doskonale rozumie potrzebę zmiany, dlatego podjęła próbę stworzenia alternatywnej kolekcji rajstop skoncentrowanej na dobru naszej planety. Tak o kolekcji Now! mówi Sebastian Krajda - Brand Manager Gabrielli:
Wprowadzając do oferty innowację, jaką jest now! Gabriella zaczyna zmiany od siebie i zachęca Klientki, by dokonując wyborów zakupowych, szukały produktów wyprodukowanych z dbałością o środowisko. Wiele zależy od nas, jako firmy, ale najwięcej od Klientek – to one, podczas zakupów, dają sygnał branży mody na temat tego, że chcą zmiany jej oblicza na odpowiedzialne, zaangażowane na rzecz środowiska. Liczę na to, że z czasem now! będzie stanowiło główny asortyment Gabrielli.