Flawless to polska marka prowadzona przez Bogusię i Magdę, które przygodę z projektowaniem zaczęły od... ubierania własnych dzieci! Potrzeba modnego, ale jednocześnie wygodnego stroju dla małych pociech przełożyła się na testowanie casualowego minimalizmu również "na własnej skórze". Marka Flawless proponuje proste kroje, które można skomponować w minimalistyczne stylizacje w wersji "total look", ale spodobają się też kobietom, które lubią zaszaleć z ekstrawaganckimi ubraniami i potrzebują do nich spokojnego dopełnienia. Flawless oznacza: bez skazy, doskonały, idealny, bezproblemowy i takie właśnie są ubrania polskiej marki. Łatwo je nosić i łatwo stworzyć z nimi wygodne zestawy na co dzień. Warto zwrócić uwagę na długie kardigany przypominające trencze (idealne do wzorzystych sukienek na wiosnę!) oraz gładkie bluzy, które założysz do kolorowych spódnic.
No Sugar, czyli "bez cukru". Pod nazwą marki kryje się przyjemność, która nie wymaga dodatkowego słodzenia. Torebki No Sugar nie mają zbyt wielu ozdobników i wymyślnych akcentów. Ich siła tkwi w prostej, ale charakterystycznej formie, która zadowoli wszystkie kobiety lubiące mieć zawsze wszystko przy sobie. Minimalizm to nie tylko czerń i biel, o czym przekonujemy się podglądając stylizacje z tygodnia mody w Sztokholmie (Skandynawski trend na wiosnę - pastele). W kolekcji No Sugar szczególnie warte uwagi są torebki w modnych wiosennych kolorach: różu i fiolecie. Ten ostatni został uznany jako najmodniejszy kolor 2018 roku, a najłatwiej zaprosić go do swojej szafy właśnie za pomocą dodatków. Torebki z lekko połyskującej, nieprzemakalnej tkaniny nawiązują do stylu z lat 80. Dziś bardzo chętnie wracamy do trendów, które kojarzą się z ówczesną spontanicznością i sportowym stylem.