Brahman's Home - debiut polskiej marki ekskluzywnych mebli

Zobacz intrygujące fotografie, debiutującej marki meblowej Brahman's Home...

Sesja zdjęciowa zrealizowana przez Sonię Szostak we francuskim pałacu Chateau De Gudanes, to najnowsza kampania marki Braham's Home . Jest to ekskluzywna marka mebli, która dopiero co debiutuje na polskim rynku i oczywiście zachwyca.

Klasyka i czyste formy jakości oraz naturalne materiały, to cechy charakterystyczne debiutującej marki. Sesja zdjęciowa została wykonana przez utalentowaną fotografkę młodego pokolenie, której prace publikowały m.in. Interview Magazine oraz Rolling Stone.

Wysublimowana estetyka sesji zdjęciowej nawiązuje do kanonu sztuk pięknych oraz mody haute couture. Pomysłodawcą sesji jest Wojciech Łanecki, dyrektor kreatywny marki i twórca jej pierwszej kolekcji. Autorką zdjęć elementów kolekcji jest zaś Weronika Trojanowska, a modelki, jakie pojawiły się na fotografiach pochodzą z agencji Model Plus .

Ideały marki można zamknąć w inspirowanym filozofią Dalekiego Wschodu motywie połączenia Pięciu Elementów: kamienia, drewna, skóry, szkła i metalu. Inauguracyjna kolekcja Brahman's Home składa się z 21 elementów: stołów, stolików, krzeseł, szafek i dodatków. Wykonano jest w całości ze szlachetnych, naturalnych materiałów, które powierzono w ręce doświadczonych, polskich rzemieślników, dzięki czemu powstają meble o ponadczasowej estetyce i wysokiej trwałości. Meble i dodatki Brahman's Home będą wkrótce dostępne w wybranych salonach meblowych. Nie możemy się doczekać a wy?

Materiały partnerów

zobacz najciekawsze meble w stylu haute couture

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.