Kto byłby bardziej przekonujący, jeśli nie Anna Lewandowska namawiająca kobiety, by wykorzystały swoje możliwości i niezwykłe cechy? Ania jest trenerką fitness, Mistrzynią Świata i medalistką Mistrzostw Polski i Europy w karate tradycyjnym. Nie można odmówić jej wdzięku i urody.
"Anna Lewandowska doskonale pasuje do marki Gillette Venus, gdyż jest uosobieniem autentycznej, wielowymiarowej kobiety, kobiety Venus, oraz wszystkiego, z czym kojarzy się ta marka: czerpania radości z życia, kobiecości, wewnętrznego i zewnętrznego piękna " - mówi Matej Podobnik, Manadżer ds. Komunikacji P&G w Polsce.
Kobiety od najmłodszych lat są szufladkowane: ładna - głupia, mądra - brzydka... To tylko podstawowe szufladki. Potem trafiamy do przegród: mama, kobieta sukcesu, żona, singielka. Tymczasem wiele z nas łączy w sobie kilka (jeśli nie kilkanaście różnych ról). Jesteśmy odnoszącymi sukcesy mamami, które zaczynają kolejne studia. Możemy wybrać bycie singielką i podróże po całym świecie. Albo być mamą podróżniczką jak Martyna Wojciechowska. Świat stoi przed kobietami otworem i daje szanse na spełnienie marzeń i sprawdzenie się w najróżniejszych rolach. Nie ma rzeczy niemożliwych! Tylko nie możemy pozwolić się zaszufladkować!
"Stworzyliśmy tę kampanię w oparciu o to, co słyszymy od kobiet. Uważają one, że marki kosmetyczne skupiają się na jednym wymiarze kobiet - albo byciu Super Modelką albo Super Mamą podczas gdy, tak naprawdę, większość kobiet jest wspaniałą mieszanką wszystkiego pomiędzy " - powiedział Matej Podobnik.
"(...) Wszystkie kobiety mają prawo osiągnąć pełnię swoich możliwości poprzez wykorzystanie swoich "&" i nie bycie ograniczanymi przez jakieś "albo." Mam nadzieję, że poprzez współpracę z Gillette Venus będę w stanie zachęcić inne kobiety do przełamywania stereotypów i jednowymiarowego szufladkowania przez innych " - mówi Anna Lewandowska.