Kampania "All in for #mygirls" nastawiona jest na relacyjność kobiet, przejawiająca się m.in. we wzajemnym inspirowaniu i osiąganiu celów. Wsparcie, motywacja i współzawodnictwo , będące podstawą każdej dziedziny sportowej, pomagają kobietom odkryć drzemiący w nich potencjał - nie tylko w sporcie. Zgodnie z nazwą kampanii "all in" - gotowe na wszystko dziewczyny są skłonne zrobić wszystko dla siebie i swoich przyjaciółek.
W "All in for #mygirls" duże znaczenie odgrywają media społecznościowe : profil znajdziecie na portalu społecznościowym www.facebook.com/adidaswomen, zaś magazyn internetowy jest na stronie www.adidas.com/mygirls . Profil na facebooku skierowany jest do osób podobnie myślących, które mogą za jego pomocą nawiązywać znajomości , dzielić wspólną pasję, jaką jest sport i wymieniać się opiniami na temat nowości, produktów i trendów w modzie . Magazyn internetowy umożliwia wykorzystanie funkcjonalności serwisów www.twitter.com/adidasWomenPL i www.instagram.com/adidaswomen.
Dla potrzeb nowej kampanii zarządzający marką nawiązali współpracę z Ewą Chodakowską, która inspiruje kobiety w każdym wieku. Z tej okazji powstała specjalna sesja zdjęciowa z nową ambasadorką kategorii Adidas Women i jej koleżankami - obejrzyjcie ją w GALERII .
W Polsce kampania rozpoczęła się 26 kwietnia.
Weź udział w konkursie i przyjdź na imprezę Woolite Swap Show!