Nowa kampania adidas Women - All in for #mygirls

Adidas startuje z kampanią "All in for #mygirls", która wyznaczać będzie nowy kierunek rozwoju marki. Twarzą kampanii jest znana polska trenerska fitness - Ewa Chodakowska.

Kampania "All in for #mygirls" nastawiona jest na relacyjność kobiet, przejawiająca się m.in. we wzajemnym inspirowaniu i osiąganiu celów. Wsparcie, motywacja i współzawodnictwo , będące podstawą każdej dziedziny sportowej, pomagają kobietom odkryć drzemiący w nich potencjał - nie tylko w sporcie. Zgodnie z nazwą kampanii "all in" - gotowe na wszystko dziewczyny są skłonne zrobić wszystko dla siebie i swoich przyjaciółek.

adidasadidas mat.prasowe mat.prasowe

W "All in for #mygirls" duże znaczenie odgrywają media społecznościowe : profil znajdziecie na portalu społecznościowym www.facebook.com/adidaswomen, zaś magazyn internetowy jest na stronie www.adidas.com/mygirls . Profil na facebooku skierowany jest do osób podobnie myślących, które mogą za jego pomocą nawiązywać znajomości , dzielić wspólną pasję, jaką jest sport i wymieniać się opiniami na temat nowości, produktów i trendów w modzie . Magazyn internetowy umożliwia wykorzystanie funkcjonalności serwisów www.twitter.com/adidasWomenPL i www.instagram.com/adidaswomen.

Dla potrzeb nowej kampanii zarządzający marką nawiązali współpracę z Ewą Chodakowską, która inspiruje kobiety w każdym wieku. Z tej okazji powstała specjalna sesja zdjęciowa z nową ambasadorką kategorii Adidas Women i jej koleżankami - obejrzyjcie ją w GALERII .

W Polsce kampania rozpoczęła się 26 kwietnia.

kolorykolory kolory Weź udział w konkursie i przyjdź na imprezę Woolite Swap Show!

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.