Korzystaj z życia z Dieslem

Może zauważyłyście na ulicach plakaty reklamujące markę Diesel z hasłem "Be stupid"? Chyba nie chodzi w niej o to, żeby rzucić szkołę i zrezygnować z jakiejkolwiek nauki?

Hasło 'Be stupid ', które reklamuje Diesla zwraca uwagę, zastanawia i zmusza do zadania sobie pytania, o co chodzi?

A chodzi o to, żeby pozwolić sobie na większą radość życia, spontaniczność, poznawanie nowych ludzi i generalnie otwarcie się na świat i niewiadome. 'Be stupid' traktujmy więc metaforycznie - nie rzucajmy z tego powodu studiów prawniczych...

Jednocześnie Diesel sugeruje nam, że najfajniejsze rzeczy zdarzą nam się, jeśli włożymy na siebie właśnie ciuchy Diesla. Choćby te z kolekcji F/W 2010 , które marka reklamuje jako ponadczasowe, uniwersalne, wyrażające indywidualność człowieka i wielofunkcyjne. Żadna zimowa odzież nie powinna nas powstrzymać od imprezowania, więc znajdziemy w tej kolekcji elementy skórzane, nity i ćwieki zestawione z dzianiną. Dżins pachnie dalej klasyką, ale fachowo przerobiony denim trąci lekko vintage'ową nutką.

czerwienie w zimowej kolekcji Dieslaczerwienie w zimowej kolekcji Diesla Diesel

Czerwienie w zimowej kolekcji Diesla

Znajdziemy tu szarości i kolory ziemi - ale dla przeciwniczek burości mamy kilka ciuchów w kolorze soczystej czerwieni , co wcale nie jest częste w ostatnich kolekcjach.

Z inspiracji mamy streetowe spodnie , militarne akcenty w kurtkach i żakietach i motocyklowe nity i ćwieki.

Więcej:

Zimowy look od House'a

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.