Nasz rynek jest niestety mocno naznaczony przemysłowym charakterem przełomu lat 80-tych i 90-tych. Do tej pory wiele kolekcji mimo nowego sezonu tkwi w zamierzchłej przeszłości zarówno w kwestii fasonów, modeli jak i ekspozycji w sesjach zdjęciowych i kampaniach reklamowych. Na szczęście wiodące marki już dawno zostały otoczone opieką świadomych nowych trendów specjalistów, którzy podjęli wyzwanie zmiany wizerunku każdej z nich.
Niewątpliwie należy do nich Ochnik . O historii marki możemy przeczytać na stronie internetowej:
Jak marka wywiązuje się z deklaracji? Najwyraźniej widać to w kampanii i lookbooku . Zdjęcia dążą do estetyki edytoriali a kurtki, płaszcze, kożuszki i genialne dodatki nie odbiegają od tych, które oglądamy na europejskich wybiegach. Tak to wygląda na zdjęciach, a co z jakością? Ona akurat się drastycznie nie zmienia - od lat klientki i klienci Ochnikowi po prostu ufają, a podejmowanie przez markę współpracy ze znanymi projektantami (ostatnio z Violą Śpiechowicz ) stanowi po postu powiew świeżości i nieco artystycznego urozmaicenia w klasycznych, eleganckich kolekcjach.
Więcej: