Ochnik na jesień - nowa kolekcja

Polska marka Ochnik już od kilku sezonów przechodzi coraz bardziej udaną metamorfozę.

Nasz rynek jest niestety mocno naznaczony przemysłowym charakterem przełomu lat 80-tych i 90-tych. Do tej pory wiele kolekcji mimo nowego sezonu tkwi w zamierzchłej przeszłości zarówno w kwestii fasonów, modeli jak i ekspozycji w sesjach zdjęciowych i kampaniach reklamowych. Na szczęście wiodące marki już dawno zostały otoczone opieką świadomych nowych trendów specjalistów, którzy podjęli wyzwanie zmiany wizerunku każdej z nich.

Niewątpliwie należy do nich Ochnik . O historii marki możemy przeczytać na stronie internetowej:

Wszystko zaczęło się od zaprojektowania, uszycia oraz sprzedania jednego egzemplarza kurtki Bracia Czarek i Jacek wzorując się na sławnych, włoskich manufakturach, postawili sobie za cel stworzenie rodzinnego przedsiębiorstwa, które zdobędzie uznanie dzięki najwyższej jakości swoich wyrobów. I tak w 1989 roku powstała firma Ochnik. Obecnie Ochnik jest liderem na rynku polskim w projektowaniu i sprzedaży odzieży skórzanej. Kolekcje firmy Ochnik tworzone są przez młodych, ambitnych projektantów, którzy pragną kultywować na rynku polskim umiłowanie do tego, co piękne, na bieżąco śledząc światowe trendy jakie będą obowiązywać w modzie w danym sezonie.

Jak marka wywiązuje się z deklaracji? Najwyraźniej widać to w kampanii i lookbooku . Zdjęcia dążą do estetyki edytoriali a kurtki, płaszcze, kożuszki i genialne dodatki nie odbiegają od tych, które oglądamy na europejskich wybiegach. Tak to wygląda na zdjęciach, a co z jakością? Ona akurat się drastycznie nie zmienia - od lat klientki i klienci Ochnikowi po prostu ufają, a podejmowanie przez markę współpracy ze znanymi projektantami (ostatnio z Violą Śpiechowicz ) stanowi po postu powiew świeżości i nieco artystycznego urozmaicenia w klasycznych, eleganckich kolekcjach.

Obejrzyj wideo z Ochnika!

Więcej:

Fokus na torby w stylu Alexy Chung

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.