Pamiętacie "najpiękniejszą dziewczynkę świata"? Teraz ma 15 lat i reklamuje Dolce&Gabbana

W 2011 roku burzę wywołała jedna z sesji, która pojawiła się w paryskim wydaniu ?Vougue'a?. Na fotografiach 10-letnie dziewczynki zostały wystylizowane na dorosłe kobiety - ostry makijaż, seksowne ubrania, szpilki... Wśród nich znalazła się również Thylane Blondeau.

Mówi się, że kontrowersyjna sesja zdjęciowa z dziećmi udającymi dorosłych, przyczyniła się do tego, że ówczesna redaktor naczelna „Vogue Paris” – Carine Roitfeld – zrezygnowała ze stanowiska.

Sesja zupełnie inaczej wpłynęła na życie Thylane Blondeau. Dziewczyna od razu została okrzyknięta „najpiękniejszą dziewczynką na świecie”. Jednak pomimo ogromnej sławy najważniejszego dziecka w modelingu, mała Thylane porzuciła na chwilę karierę.

Być może przyczyniła się do tego ostra krytyka sesji w „Vogue'u”, a być może zdrowy rozsądek rodziców małej Francuzki. Blondeau jest córką byłego piłkarza oraz byłej prezenterki telewizyjnej – Véroniki Loubry, która postanowiła porzucić własną karierę i zostać menadżerką córki.

Thylane Blondeau zniknęła z okładek na 5 lat. Ponownie zachwyciła, już jako 15-latka, okładką w magazynie „Jalouse” i sesją dla „Teen Vogue”. Rok później dostała propozycję wystąpienia w pokazie Chanel oraz została zaproszona na czerwony dywan na festiwalu w Cannes.

Zobacz, jak Thylane Blondeau wygląda dziś. Już nie jest dzieckiem.

Jednak jej największym zleceniem bez wątpienia jest nowa kampania reklamowa marki Dolce&Gabbana. Występuje w niej u boku 20-,30-latków i pomimo swoich 15 lat, wcale się nie wyróżnia.

 

Tylko piękni i młodzi, proszę!

Nowa kampania reklamowa Dolce & Gabbana kierowana jest tylko i wyłącznie do młodych, pięknych i bogatych. Założyciele marki Domenico Dolce i Stefano Gabbana nie ukrywają, że nie chcą, aby ubrania z ich kolekcji kupowali ludzi po trzydziestce.

Chcą również, żeby D&G kojarzyło się z luksusem, więc w 2011 roku zlikwidowali delikatnie tańszą linię swoich produktów. Obecnie na ubrania stać tylko tych, którzy mają bardzo grube portfele i platynowe karty kredytowe.

Aby przekonać młodych, bogatych klientów, że to marka właśnie dla nich, D&G do nowej kampanii reklamowej marki zaprosili tylko sławnych, pięknych i bogatych aktorów, piosenkarzy, modeli i dzieci znanych osób. Wszystko promują w mediach społecznościowych #DGMillenials.

 

Kto znalazł się więc w zacnym gronie millenialsów Dolce & Gabbany?

Na planie zdjęciowym pojawili się m.in. wspomniana wcześniej Thylane Blondeau (15 l.), piosenkarka Zendaya (20 l.), celebrytka Sonia Ben Ammar (17 l.), syn Cindy Crawford – Presley Gerber (17 l.), syn Pameli Anderson i Tommy'ego Lee – Brandon Thomas Lee (20 l.), syn Jude'a Law – Rafferty Law (20 l.), syn francuskich aktorów – Gabriel-Kane Day-Lewis (21 l.), celebryta Luka Sabbat (18 l.), viner i prankster Cameron Dallas (20 l.).

Najstarszym modelem jest gwiazdor „Zmierzchu” – 28-letni Jamie Campbell Bower.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.