Basic to nieodłączna część naszej szafy. Może nie wzbudza wielkich porywów serca, ale bez niego żadna garderoba się nie ostanie. Proste, bazowe ubrania miksujemy z jeansami, marynarkami i bardziej odlotowymi częściami stroju. Stanowią fundament, na którym budujemy stylizację.
Dlatego warto zainwestować tu w rzeczy, które przetrwają więcej niż jedno pranie, dłużej niż sezon. Podstawą powinny być tu dobre materiały i krój - im prościej uszyta rzecz tym zawsze bardziej widać na niej niedoróbki.
12 lipca zaczyna się kampania promująca nowe t-shirty i koszulki polskiej marki Nenukko . Linia nazywa się Basic a jej twarzami zostali Olga Frycz, Lidia Popiel, Magda Popławska, Mikołaj Komar i Robert Serek.
Koszulki mają z przodu na kieszonce i z tyłu na karku wszywkę ze skóry ekologicznej z logo Nenukko.
Materiał: 100% bawełna cena 119 zł
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!