Marka jest odpowiedzią na wzrastające zainteresowanie sportem i zdrowym stylem życia, a także modą na taniec. Stworzona została dla ludzi młodych, ambitnych, którym zależy na atrakcyjnym wyglądzie i swobodzie w każdej sytuacji. Aktywnie spędzają czas, uprawiają sport (jazda na rowerze, jogging, fitness, taniec, siłownia, sztuki walki). Ubiór wyraża ich styl i podkreślenia osobowość. Drywash jest uzupełnieniem dotychczasowej oferty Top Secret i Troll o ubrania o charakterze bardziej sportowym. Grupa docelowa pozostaje ta sama, są to kobiety i mężczyźni w wieku 23-35 lat o średnich i średnich + dochodach, mieszkańcy dużych i średnich miast.
Unikalność marki stanowi wyjątkowy dobór oferty, łączącej sportowy charakter z modnym wyglądem. W kolekcji dominują tkaniny zapewniające komfort i wygodę. Formy ubrań są obcisłe (topy, getry, tuniki, lekkie bluzy ) lub luźne, współgrające z ruchami, ciała np. spodnie z obniżonym krokiem. Dla mężczyzn przygotowano funkcjonalne sportowe spodnie i koszulki, bluzy z kapturami. Odzież gotowa na maksymalny wysiłek (t-shirty spodenki, dzianinowe szorty) uszyta została z oddychających materiałów.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!