Najnowsza kolekcja Prosto rodem z lat 90.

Streetwearowa marka Prosto pozostaje w klimacie lat 90-tych. Po wypuszczeniu w letniej kolekcji hitowych kostiumów kąpielowych, przypominających te z kultowego ?Słonecznego Patrolu?, marka postanowiła pozostać w tym klimacie. Podczas pracy nad nowymi projektami inspirowano się stylistyką oldschoolowych lat 90-tych, a nawet 80-tych, co wyraźnie widać w wykorzystaniu elementów stylu disco.

Kolekcja opiera się przede wszystkim na wykorzystaniu 3 barw: czerwieni, niebieskiego i bieli. Sportowe kroje i wzory przypominają te z dawnych strojów z lekcji WF. Brak tutaj asymetrii i nowoczesnych cięć. Jest za to prostota i luz. Najbardziej efektownym elementem kolekcji są dwa komplety spódnic z krótkimi topami. Umieszczono na nich nadruki, wyglądające niczym z dawnych pudełek kaset VHS. Kwintesencja lat 90-tych!

OBEJRZYJ UBRANIA I DODATKI Z NOWEJ KOLEKCJI MARKI PROSTO >>

ProstoProsto Prosto 110 zł Prosto 110 zł

Charakter marki Prosto wyjątkowo współgra ze stylistyką minionej dekady. Powrót do podstawowych wartości, pielęgnowanie kontaktów międzyludzkich, dzieciaki biegające po podwórku - to właśnie Prosto. Tym bardziej nie dziwi więc inspiracja tamtym okresem.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.