Marce 4F udało się przekazać sportowego ducha Magdalenie Mielcarz ? kobiecie o wielu zdolnościach, która realizuje się zarówno jako aktorka, modelka i piosenkarka, ale również jako szczęśliwa mama dwójki dzieci.
Mimo natłoku zajęć, Magdalena podjęła się wyzwania zmiany dotychczasowego trybu życia na zdrowsze i bardziej aktywne sportowo. Ćwiczenia stały się częścią jej rozkładu dnia. Mieszkająca na co dzień w Los Angeles, nowa ambasadorka marki poddała się przemianie pod okiem Andrei Orbeck - jednej z najbardziej cenionych trenerek w Hollywood.
Efekty tej pracy można zobaczyć w najnowszej kampanii 4F na sezon jesień-zima 2015, która koncentruje się na propozycjach ułatwiających osiąganie wyznaczonych celów sportowych. Najważniejszym punktem kolekcji jest szeroki wybór odzieży bezszwowej, która dopasowuje się do każdej sylwetki bez ucisku i otarć. Ponadto, dzięki włóknom propylenowym, charakteryzuje się zdolnością do pochłaniania i odprowadzania wilgoci na zewnątrz, co zapewnia właściwą termoregulację ciała podczas ruchu. Wśród bezszwowego asortymentu znajduje się longsleeve z wysokim kołnierzem dla zapewnienia ochrony przed wiatrem i niską temperaturą oraz wybór nie krepujących ruchu koszulek, topów i getrów. W bezszwowych propozycjach zastosowano wykończenie "Quick Dry", które wspomaga szybkie wchłanianie i odparowanie wilgoci.
Mat. prasowe 4F
Mat. prasowe 4F
Natomiast z myślą o biegaczach i miłośnikach sportowych aktywności, zostały przygotowane skarpety kompresyjne oraz legginsy z elastycznego materiału "4-Way Stretch". Cała kolekcja zawiera wybór odzieży funkcjonalnej, dedykowanej różnym sportom, a kolekcja damska w szczególnie wyraźny sposób utrzymana jest w stylistyce sport fashion. Dzięki temu, nawet przeznaczone do treningów legginsy i bluzy - pełne kolorowych printów, nabierają szyku, a kurtka "bomberka" - wykonana z trójwymiarowej siatki ? zyskuje iście modowy, niepowtarzalny charakter.
Mat. prasowe 4F
Mat. prasowe 4F
Wiele innowacji wprowadza kolekcja obuwia sportowego. W nadchodzącym sezonie zdobić ją będzie nowy znak, specjalnie zaprojektowany dla linii butów sportowych 4F. Symbol koresponduje z logotypem marki, a inspiracją dla jego powstania był a motyw skrzydła, co akcentuje dynamiczny charakter całej linii. Atrakcyjna kolorystyka i wzornictwo sprawdzą się zarówno podczas uprawianych aktywności, jak i w codziennym, lifestyle'owym wydaniu. Kobiety znajdą modele z zaawansowanej technologicznie, oddychającej siatki wraz z holograficznymi wykończeniami, a także sportowe, kolorowe koturny.