Markę Fresh założyli w 1991 roku Lev Glazman i Alina Roytberg. W pierwszym sklepie w Bostonie sprzedawane były pielęgnacyjne produkty z całego świata, a pierwszym produktem marki, który zyskał ogromną popularność i stał sie prawdziwym bestsellerem, było elegancko zapakowane owalne mydło. W kolejnych latach asortyment Fresh sukcesywnie się powiększał, do oferty dołączały kolejne kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała oraz linia zapachów.
Wśród największych bestsellerów marki jest różany tonik nawadniający z linii ROSE. Róża jest jednym z głównych składników kosmetykow Fresh, do swojego pielęgnacyjnego rytuału włączała ją już Kleopatra. To kwiat znany ze swoich niezwykłych właściwości nawilżających, ujędrniających, antyseptycznych, przeciwzmarszczkowych i antyoksydacyjnych. W linii tej znajduje się również nawilżająca maseczka zawierająca w składzie prawdziwe płatki róż.
Fresh wykorzystuje w swoich produktach ekstrakty z peonii, lotosu, glinkę z Umbrii, sake czy kombuchę, dlatego wszystkie produkty genialnie pachną i przypominają smakowite desery. Naturalne składniki łączy ze starożytnymi rytuałami pielęgnacyjnymi ze starożytnego Egiptu czy Japonii.
Kolejnym hitowym produktem Fresh jest kolekcja pielęgnacyjnych balamów do ust z cukrem, ich fanką jest między innymi księżna Sussex - Meghan Markle.