Reserved regularnie wychodzi poza ramy standardowych działań marek modowych. Brand przyzwyczaił nas już do swoich odważnych kampanii, współprac z osobistościami ze świata kultury i sztuki, czy kolekcji inspirowanych kultowymi postaciami oraz miejscami. Sieciówka nietypowo podeszła również do tematu Walentynek. O stworzenie kampanii, która promuje zmysłową bieliznę i dodatki idealne na święto zakochanych, poproszono Barrakuz, czyli Beatę Śliwińska.
Zobacz także: Stocznia Gdańska na ubraniach Reserved. Kolekcja będzie sprzedawana również za granicą
Kolekcja #ReservedForLove mat. prasowe
Efektem współpracy Reserved i polskiej artystki jest #ReservedForLove - kampania, w której klasyczne zdjęcia zastąpiono artystycznymi kolażami. Walentynki 2019 to w polskiej marce oczywiście seksowna bielizna (koronkowe biustonosze, satynowe szlafroki, koszule nocne, eleganckie zestawy typu basic) i pasujące do niej dodatki (kolczyki, naszyjniki). Barrakuz pokazała całość w sposób graficzny - kolaże oprócz zdjęć kolekcji zawierają m.in. fragmenty ręcznie robionych laurek miłosnych z końca XIX wieku czy paryskich rzeźb. Projekt jest utrzymany w technice kolażu trójwymiarowego, a jego uzupełnieniem są animacje stworzone przez Bartka Szadurskiego.
Walentynkowa kolekcja Reserved mat. prasowe