Walentynki to dla odzieżowych marek doskonały moment na promocję specjalnych kolekcji powstałych z myślą o święcie zakochanych. W tym roku Stradivarius i Tinder podszedł nieco przewrotnie do walentynkowego tematu i zamiast koszulek z hasłami kojarzonymi tradycyjnie ze świętem zakochanych, zaproponował kolekcję t-shirtów ozdobionych sloganami charakterystycznymi dla Tindera.
Wspólna kolekcja Tinder i Stradivarius to świetna propozycja dla tych, którzy chcą tegoroczne walentynki uczcić nieco innym niż zazwyczaj, prezentem. Linia t-shirtów z humorystycznymi napisami spodoba się zarówno zakochanym, którzy odnaleźli swoją drugą połówkę na Tinderze, jak i singlom, którzy mają za sobą zabawne doświadczenia związane z tym popularnym serwisem randkowym.
Jednym z haseł na koszulce z walentynkowej kolekcji Tinder i Stradivarius, jest nawiązujący do znanego z aplikacji randkowej sloganu, napis "Right Swipe". Pozostałe koszulki z kolekcji ozdabiają zabawne zwroty - "You looked taller on Tinder" czy "Love Me Tinder”. Duża czcionka oraz charakterystyczne logo Tindera sprawiają, że t-shirty na pewno przykują uwagę wszystkich.
Oprócz przygotowanej na walentynki wspólnej kolekcji t-shirtów, Stradivarius i Tinder rozpoczęły na Instagramie kampanię #UnforgettableMatch. Trójka wybranych w konkursie laureatów pojedzie do Londynu, aby wziąć udział w ekskluzywnej imprezie we flagowym sklepie Stradivarius na Oxford Circus, promującej walentynkową kolekcję obudwu marek.
Jak wziąć udział w konkursie? Wystarczy, że na swoim Instastory opublikujesz wideo, w którym opowiesz o swoim najbardziej wyjątkowym doświadczeniu z Tinderem. Kampania #UnforgettableMatch chce pokazać, że walentynki może świętować każdy, niezależnie od tego czy na Tinderze odnalazł miłość swojego życia, przyjaźń, romantyczne uniesienia czy ciekawe doświadczenie.