Reserved #ICanBoogie - jest już drugi odcinek kampanii z Joanną Kulig

Kasia Żechowicz
18.09.2018 10:50
Marka Reserved właśnie wypuściła do sieci drugi filmik z serii #ICanBoogie przygotowany w ramach jesiennej kampanii. Joanna Kulig i Jeanne Damas tym razem występują w zabytkowym budynku Politechniki Warszawskiej. Klimat i sceneria zupełnie różnią się od tych z poprzedniego odcinka, lecz taneczny dialog bohaterek pozostał.

Reserved - kampania z Joanną Kulig w warszawskiej Politechnice

Reserved #ICanBoogie - odcinek 2Reserved #ICanBoogie - odcinek 2 Mat. prasowe

Drugi odcinek jesiennej kampanii Reserved rozgrywa się w samym centrum Warszawy - przepięknym budynku głównego gmachu Politechniki Warszawskiej. Jest jasno, przestrzennie i pusto w porównaniu z pierwszym filmikiem, w którym bohaterkom towarzyszyło kilkunastu tancerzy. Joanna Kulig i Jeanne Damas prezentują się w nieco dziwacznym, surrealistycznym spektaklu, a ich taniec jest spontaniczny i przypomina zabawne "wygibasy" sprzed lustra albo klubowy "freestyle".

Moda w stylu retro w wykonaniu Reserved

Reserved #ICanBoogie - odcinek 2Reserved #ICanBoogie - odcinek 2 Mat. prasowe

Wideo zatytułowano "Call for dance" i zaczyna się od znudzonej rozmowy telefonicznej, która potem przeradza się we wspólny taniec. Polska aktorka i francuska influencerka występują w stylizacjach, których nie można przyporządkować tylko do jednej dekady - są one w klimacie retro. Ubrania Jeanne kojarzą się najbardziej z latami 60. (minispódniczka i krótki, pudełkowy żakiet), a Joanny - ze stylem lat 70. (luźny prochowiec i szerokie spodnie). Mocną stroną zestawów są kolory: limonkowa zieleń, róż, pomarańcz i kontrowersyjna biel na obuwiu. Ważne są również wzory i detale: krata oraz duże guziki.

Reserved #ICanBoogie - odcinek 2Reserved #ICanBoogie - odcinek 2 Mat. prasowe

Przegapiłaś pierwszy odcinek kampanii #ICanBoogie? Pisaliśmy o nim w artykule: Nowa kampania Reserved "I Can Boogie"! Joanna Kulig i Jeanne Damas razem na scenie.      

Film "Call for dance" promuje kapsułową linię Reserved - Retro Fun. Marka zachęca do zabawy modą z przeszłości, ale w nowoczesnym wydaniu. Bohaterkom towarzyszy muzyka elektroniczna francuskiego zespołu Polo & Pan. Autorem akcji #ICanBoogie jest Gordon von Steiner.

Reserved "A call for dance" - drugi odcinek kampanii #ICanBoogie

Zobacz także
  • nowa kolekcja H&M Nowa kolekcja H&M Conscious Exclusive na sezon jesień/zima 2018
  • House, kolekcja Ciuchy mówią wszystko! Nowa jesienna kolekcja House: Ciuchy mówią wszystko!
  • mohito Pokaz MOHITO z okazji 10. urodzin marki. Co urzekło nas w nowej kolekcji?
Komentarze (4)
Zaloguj się
  • catrolcia

    Oceniono 1 raz 1

    Świetni ta czerwona spódnica w kratę.

  • karozelka

    0

    Ostatnich reklamy Reserved bardzo fajnie wychodzą. Ciekawe pomysły i realizacja. Przyjemnie się je ogląda.

  • honeymilk

    0

    Nowa kolekcja zapowiada się interesująco.

  • paczeciwoczy

    Oceniono 2 razy 0

    Nie wiem która cześć lepsza, obie bardzo mi się podobają.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX