"Barbie The Movie" to film i...kolekcja kosmetyków do NYX Professional Makeup! Poznaj produkty inspirowane kolorowym światem ikonicznej lalki

Aby jeszcze bardziej uczcić premierę filmu, NYX Professional Makeup łączy siły z Warner Bros. Discovery, Mattel Philanthropy i Barbie Dream Gap Project w ramach inicjatywy społecznej na rzecz globalnej organizacji humanitarnej Save the Children.

Nowy film „Barbie The Movie" z międzynarodową gwiazdorską obsadą zaprasza widzów do tętniącego życiem świata Barbie, gdzie każdy dzień jest najlepszym dniem w życiu, a Barbie może być kim tylko chce, nawet prezydentem! Jako marka osadzona w różnorodności i  twórczej wolności dostępnej dla wszystkich, NYX Professional Makeup umocni filmowe motywy dotyczące budowania pewności siebie poprzez globalną kampanię z udziałem różnorodnej obsady „Barbie i Kenów", aktywując w działania influencerów odzwierciedlających podstawowe wartości marki – autentycznych i różnorodnych twórców reprezentujących wszystkie grupy etniczne, różne typy budowy ciała, orientacje seksualne i identyfikacje płciowe. Wszystko po to, aby ożywić kolekcję zarówno w świecie online, jak i w prawdziwym życiu.

NYX Profssional Make Up x Barbie The MovieNYX Profssional Make Up x Barbie The Movie Fot. materiały prasowe

NYX Professional Makeup prezentuje limitowaną kolekcję produktów do makijażu, w skład której wchodzą: 

  • dwie kieszonkowe palety cieni z kolekcjonerskim mini błyszczykiem Butter Gloss; CENA 69,99 zł/szt.
  • mini paletkę do twarzy, zawierającą dwa róże i rozświetlacz, aby ożywić filmowy look muśniętej słońcem skóry;  CENA 69,99 zł
  • zestaw dwóch kredek Jumbo Eye Pencil w żywym różu i jaskrawym błękicie, aby podkreślić charakterystyczne kolory Barbie i Kena; CENA 59,99 zł
  • Jumbo Lashes, sztuczne rzęsy, z różowymi pasemkami Barbie; CENA 59,99 zł
  • dwa matowe kremy do ust Smooth Whip; CENA 41,99 zł/szt.
  • błyszczyk Butter Gloss w oficjalnym kolorze Barbie; CENA 39,99 zł
  • lusterko w kształcie telefonu z klapką; CENA 69,99 zł

NYX Profssional Make Up x Barbie The MovieNYX Profssional Make Up x Barbie The Movie Fot. materiały prasowe

Jako marka kosmetyczna zakorzeniona w rozrywce, cieszymy się, że możemy współpracować z kultowym studiem, takim jak Warner Bros., przy nowym filmie Barbie" — powiedział Yann Joffredo, globalny prezes marki NYX Professional Makeup. Tematy wzmacniania pewności siebie i celebrowania wewnętrznego piękna przedstawione w filmie są głęboko zgodne z naszymi podstawowymi wartościami opowiadania się za wyrażaniem siebie i odkrywaniem swojego potencjału. Premiera tego filmu wywołała wiele nostalgii wśród fanów na całym świecie i cieszymy się, że możemy wziąć udział w budowaniu tego zjawiska w kulturze!

Kolekcja "Barbie The Movie" celebruje różnorodność oraz wspiera społeczne inicjatywy. NYX Professional Makeup zachęca fanów do publikowania materiałów z użyciem immersyjnego filtra na Instagramie pod wspólną marką Save the Children i Barbie, aby zwiększyć świadomość tej globalnej inicjatywy, mającej na celu wzmacnianie budowania pewności siebie i pozycji dziewcząt. Od 10 do 28 lipca 2023 r. za każdym razem, gdy filtr zostanie udostępniony na Instagramie, NYX Professional Makeup przekaże 1 USD, a maksymalnie do 25 000 USD, na rzecz organizacji Save the Children. W ten sposób przyczyni się do zapewnienia dostępu do edukacji i narzędzi edukacyjnych setkom tysięcy dziewcząt, tym samym dając im siłę do urzeczywistnienia swoich marzeń. 

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.