"TOGETHER WE..." - globalna kampania SEPHORA z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet 2023

We współczesnym świecie prawa kobiet często wciąż nie są respektowane. Chcąc wspierać kobiecą społeczność i okazać jej swoją solidarność, SEPHORA z dumą prezentuje siłę swojej globalnej marki i społeczności, przedstawiając inspirujące historie inspirujących kobiet.

Globalna kampania SEPHORA "Together We…"

Historie kobiet zasługują na uwagę. Celebrując Międzynarodowy Dzień Kobiet, SEPHORA dzieli się historiami wyjątkowych kobiet z naszej globalnej społeczności. Podczas #IWD2023 i każdego dnia, uwypuklamy siłę i głos kobiet oraz wszystkich tych, którzy je wspierają, ponieważ razem mamy moc

Inspirujące historie wyjątkowych kobiet

W tegorocznej kampanii SEPHORA uwypukla historie wyjątkowych kobiet ze swojej społeczności, dzieląc się ich inspirującymi historiami – m.in. historiami założycielek uznanych marek kosmetycznych, pracowników i partnerów, którzy na różnych płaszczyznach reprezentują zbiorową siłę i wsparcie dla idei równości. Z tej okazji, swoimi historiami podzielą się m.in. Miranda Kerr, założycielka marki Kora Organics, dostępnej od 2022 w Sephora w Europie, Jen Atkin, reprezentująca markę OUAI, czy Tiffany Mastersons – założycielka marki Drunk Elephant. W Polsce do udziału w kampanii digital, SEPHORA zaprosiła swoich pracowników – ekspertki – Judytę i Ewę, prowadzące m.in. działania na rzecz wspierania kobiet w SEPHORA, Helenę Norowicz – aktorkę, która udowadnia swoimi działaniami, że piękno nie ma wieku, ambasadorkę Fundacji Zaczyn, czy znane poprzez swoją aktywność w social mediach na rzecz samoakceptacji kobiet – Aleksandrę Cedro (@aleksandracedro) oraz Izabelę Zabielską (@izabela_zabielska).

 

Wspólny projekt SEPHORA Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką

Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet, SEPHORA w Polsce we współpracy z Parterem – Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką, przygotowała dedykowany kobietom cykl spotkań. Kameralne, 2-godzinne Classes for Confidence dla pań, odbędą się w dniach 7-10 marca, w 5 miastach Polski: Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Łodzi oraz Krakowie. Podczas sesji, uczestniczki spotkają się z ekspertkami programu Fundacji SPS – Sukces To Ja, a także wezmą udział w warsztacie pielęgnacyjno-makijażowym prowadzonym przez ekspertki SEPHORA.

7 marca o godz. 17.00 odbędzie się otwarte spotkanie - live dla pań z ekspertami Fundacji: Katarzyną Malinowską (coach i trenerką umiejętności miękkich) oraz Joanną Rek-Faber (mentorką i ekspertką psychologii pozytywnej) – Confidence Booster. Dołączyć można do niego poprzez Instagram Fundacji SPS oraz Instagram SEPHORA Polska.

Globalny program Classes for Confidence SEPHORA

Z okazji 8 marca, SEPHORA rozwija także na całym świecie swój program specjalnych, zaangażowanych Classes for Confidence, czyli warsztatów, których celem jest budowanie pewności siebie i które skierowane są do kobiet w trudnych sytuacjach życiowych. Inicjatywa ta rozpoczęła się w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, a w 2018 roku zadebiutowała w Europie i na Bliskim Wschodzie. W tym roku rozwinięta zostanie globalnie, na 24 rynkach, w tym w Azji i Singapurze, Tajlandii, Malezji czy Australii.

SEPHORA partnerem paryskiej wystawy „WOMAN"

SEPHORA objęła partnerstwem niezwykłą wystawę podkreślającą głos i rolę 2000 kobiet z 50 krajów świata.

Projekt zainspirowany filmem Anastasii Mikova i Yanna-Arthusa Bertrands z 2020 roku, będzie miał swoją premierę 8 marca w Paryżu. Wystawę będzie można odkrywać przez cały rok. Na odwiedzających czekają bezprecedensowe historie kobiet z całego świat, dzięki którym poszukać można odpowiedzi na pytanie, co oznacza bycie kobietą w dzisiejszym świecie i skąd kobiety czerpią swoją siłę oraz pewność siebie. Idea i wartości reprezentowane przez wystawę „WOMAN" odzwierciedlają filozofię i misję SEPHORA, którą jest wspieranie i dzielenie się historiami inspirujących kobiet, piękno, różnorodność i sztuka.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.