Nowe podejście w kreowaniu mody duetu Paprocki i Brzozowski. Czym tym razem zaskoczyli nas polscy projektanci?

Po 20 latach czas na zmiany. Duet Paprocki&Brzozowski postanowił odświeżyć logo swojej marki. Projektanci w nowej kolekcji, którą niedawno zaprezentowali, postanowili pokazać też swoje nowe podejście do mody.

Paprocki&Brzozowski wraz z nowym sezonem zaskoczyli klientów nowym logo, za które odpowiada jeden z najpopularniejszych polskich grafików - Michał Łojewski. Znak firmowy, którym teraz będzie posługiwał się duet projektantów, składa się z odwróconej literki "B" oraz "P", które są ze sobą połączone.

 

W ten sposób designerzy podkreślili swoją ścisłą współpracę przy tworzeniu kolekcji. Przy okazji prezentacji nowego logo podkreślili, że tworząc swoje projekty mają zawsze w centrum uwagi kobiety. Artyści swoimi kolejnymi projektami chcą pokazywać nowe podejście do mody dla kobiet.

Nowa kampania Paprocki&BrzozowskiNowa kampania Paprocki&Brzozowski Mat. prasowe Paprocki&Brzozowski / Fot. Radek Świątkowski

Po latach poszukiwań i eksperymentów mamy pewność, jaką modę chcemy tworzyć. Przede wszystkim z kobietą w centrum naszej uwagi. Chcemy, aby nasze projekty hołdowały seksownej klasyce, a nasze klientki miały przekonanie, że to propozycje ponadczasowe.

- powiedział Mariusz Brzozowski. Taka też jest nowa kolekcja projektantów, której gwiazdą została Paulina Krupińska-Karpiel. Linię "Moments Fashion" stworzono nie tylko z myślą o wielkich galach, ale także o codziennych drobnych, ale jakże ważnych chwilach, które również warto celebrować. W kolekcji jesień-zima 2022/23 dominują kobiece garnitury, eleganckie sukienki, a także płaszcze i koszule.

Nowa kampania Paprocki&BrzozowskiNowa kampania Paprocki&Brzozowski Mat. prasowe Paprocki&Brzozowski / Fot. Radek Świątkowski

Najmodniejsze płaszcze na zimę 2022/23 [DOBRE CENY]

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.