Paprocki&Brzozowski wraz z nowym sezonem zaskoczyli klientów nowym logo, za które odpowiada jeden z najpopularniejszych polskich grafików - Michał Łojewski. Znak firmowy, którym teraz będzie posługiwał się duet projektantów, składa się z odwróconej literki "B" oraz "P", które są ze sobą połączone.
W ten sposób designerzy podkreślili swoją ścisłą współpracę przy tworzeniu kolekcji. Przy okazji prezentacji nowego logo podkreślili, że tworząc swoje projekty mają zawsze w centrum uwagi kobiety. Artyści swoimi kolejnymi projektami chcą pokazywać nowe podejście do mody dla kobiet.
Po latach poszukiwań i eksperymentów mamy pewność, jaką modę chcemy tworzyć. Przede wszystkim z kobietą w centrum naszej uwagi. Chcemy, aby nasze projekty hołdowały seksownej klasyce, a nasze klientki miały przekonanie, że to propozycje ponadczasowe.
- powiedział Mariusz Brzozowski. Taka też jest nowa kolekcja projektantów, której gwiazdą została Paulina Krupińska-Karpiel. Linię "Moments Fashion" stworzono nie tylko z myślą o wielkich galach, ale także o codziennych drobnych, ale jakże ważnych chwilach, które również warto celebrować. W kolekcji jesień-zima 2022/23 dominują kobiece garnitury, eleganckie sukienki, a także płaszcze i koszule.